Japonijos automobilių milžinė pranešė planuojanti į elektromobilių akumuliatorių kūrimą ir tiekimą investuoti 1,5 trln. jenų ir iki 2030 metų ketina perpus sumažinti jų gamybos išlaidas.
Birželio mėnesį „Toyota“ pareiškė, kad iki 2035 metų sieks užtikrinti, kad jos gamybos proceso metu nebebus išmetama anglies dioksido, paankstindama ankstesnę planuotą datą – 2050-uosius metus.
Vienas iš būdų, kuriuo bendrovė tikisi įgyvendinti savo tikslus, yra įdiegti naujas transporto priemonių dažymo technologijas – vieną iš labiausiai automatizuotų automobilių gamybos procesų¸ – pavyzdžiui, dažus pakeisti lipnia plėvele.
„Toyota“ yra hibridinių transporto priemonių ir automobilių, naudojančių vandenilinį kurą, pradininkė, taip pat sparčiai plėtoja elektra varomus elektromobilius.
Japonijos ministras pirmininkas Yoshihide Suga (Jošihidė Suga) spalį nustatė 2050 metų terminą, iki kurio trečioji pagal dydį pasaulio ekonomika turėtų tapti neutrali anglies dvideginio atžvilgiu, o minėtas „Toyota“ žingsnis leistų gerokai pasistūmėti į priekį vykdant šalies įsipareigojimus dėl kovos su klimato kaita.
Praėjusį lpkritį inžinerijos milžinė „Toshiba“ pareiškė, kad nustos statyti naujas anglimi kūrenamas jėgaines ir pereis prie atsinaujinančios energijos, siekdama sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą.