„Deja, šie metai tyrimų rinkai buvo išskirtinai sudėtingi, todėl bendrovės akcininkai dėl Lietuvoje patirtų nuostolių nusprendė nutraukti UAB „TNS Gallup“ veiklą ir bendrovę likviduoti“, – sakė „TNS“ Baltijos regiono vadovas Margo Veskimagi.
Veiklą Lietuvoje pradeda nauja rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų bendrovė „Socialinės informacijos centras“. Jam vadovaus sociologė Jurgita Verikienė, o penkias verslo sektorių sritis kuruos Daiva Plauškaitė, Rūta Libermanaitė, Rūta Gaudiešienė, Andrėja Stravinskaitė ir Viktorija Jonikova. Tęsti darbą „SIC“ taip pat kviečiami visi dabar „TNS Gallup” dirbantys specialistai. Bendrovės akcininkais tapo jos darbuotojai.
„Veiklą tęsianti „SIC Gallup Media” ir ateityje atliks nacionalinį skaitytojų, spaudos, TV ir radijo auditorijų, kompiuterių ir interneto tyrimus, teiks reklamos ir informacijos monitoringo paslaugas. Planuojame ir ateityje išlikti šių paslaugų lyderiai Lietuvoje“, – sakė „SIC Gallup Media” direktorius Gytis Juodpusis.
UAB „TNS Gallup“ veiklos nutraukimu rūpinsis paskirtas administratorius, kuris užtikrins, kad visi bendrovės sutartiniai įsipareigojimai klientams ir tiekėjams bus įvykdyti iki bendrovės likvidavimo.
Be įprastų kiekybinių ir kokybinių tyrimų, „SIC Gallup Media” pristatys specialiai Lietuvai parengtus tyrimų modelius. „Ekonomikos sunkmečio metu vartotojas yra sunkiai nuspėjamas, situacija rinkose nerami, todėl naujų sprendimų reikia ir rinkodaroje. Lietuvos gyventojų vartojimo įpročiai ir elgesio nuostatos šiais metais labai keitėsi, todėl taktiniai rinkodaros sprendimai turi būti adaptuoti pagal makro lygio socialinius poslinkius“, – sakė J. Verikienė.
Pasak „SIC“ marketingo vadovės Rūtos Gaudiešienės, darbas tarptautiniame TNS tinkle suteikė neįkainojamos patirties, tačiau pastaruoju metu pasijuto biurokratinis šaltukas, per ilgas tapo sprendimų priėmimas. „Buvimas tinklo dalimi turi būti privalumas bet kokiomis ekonominėmis aplinkybėmis, bet pastaruoju metu taip nebuvo, todėl su kolektyvu priėmėme sprendimą dirbti savarankiškai“, – sakė ji.
Rinkos tyrimų bendrovė „TNS Gallup” likviduojama tarptautinių akcininkų sprendimu. „SIC Gallup Media“ yra valdoma tų pačių akcininkų.