Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ Lietuvoje per praėjusius metus pasiekė 197 mln. litų apyvartą, t.y. beveik 50 proc. didesnę nei 2007 metais, kai ji siekė 132 mln. litų.
Pasak „Tez Tour“ Lietuvoje vadovo Martyno Laivio, įmonės augimą didžiąja dalimi lėmė aktyvi paslaugų įvairovės ir kelionių krypčių plėtra, aktyvus bendrovės pozicijų ne tik šalies, bet ir užsienio turizmo rinkose stiprinimas.
„Tarptautinė kompanijos plėtra leido ženkliai išplėsti siūlomų kelionių geografiją ir aptarnavimo infrastruktūrą bei klientams pasiūlyti jiems patogius poilsio variantus palankiausiomis kainomis, o tai sąlygojo bendrovės rezultatus“, – teigia M. Laivys.
Su „Tez Tour“ praėjusiais metais ilsėtis vyko 96 000 poilsiautojų arba net 41 proc. daugiau nei 2007 metais, kuomet bendrovę savo kelionių partneriu rinkosi 68 tūkst. poilsiautojų iš Lietuvos.
Anot įmonės vadovo Martyno Laivio, praeitais metais poilsiautojai daugiausiai keliavo į Graikiją, Egiptą bei Turkiją, tuo tarpu sparčiausiai paklausa augo į Kanarų salas, Tailandą.
„Praėjusiais metais poilsiautojai daugiau dėmesio skyrė poilsio kokybei, todėl vis dažniau rinkosi atitinkamus penkių bei keturių žvaigždučių viešbučius“, – sako M. Laivys.