TEO klientai interneto televiziją galės žiūrėti naudodamiesi bet kurio interneto teikėjo paslaugomis, taip pat per mobiliojo ryšio tinklus. Prie vartotojo paskyros tinklalapyje www.interneto.tv prisijungusiems naujosios televizijos klientams bus pasiūlyta apie 20 televizijos kanalų bei jų įrašų – laidos bus saugomos tris dienas po transliacijos. Kanalų sąrašą ateityje planuojama nuolat pildyti, o ateinančių metų pradžioje „Interneto.tv“ klientams ketinama pasiūlyti ir videonuomos paslaugą.
Televizijos internete pranašumus pirmiausiai nemokamai išbandys daugiau nei 100 tūkstančių šeimų, kurios naudojasi televizijos „Interaktyvioji GALA“ paslaugomis.
„Kas antras vartotojas naudojasi nešiojamuoju kompiuteriu, o kas trečias – išmaniuoju mobiliuoju telefonu. Tai rodo, kad mobili naujos kartos interneto televizija bus aktuali naujovė plačiam klientų ratui: net ir tiems, kurie nežiūri televizoriaus. Pristatydami interneto televiziją savo klientams, pateikiame geriausiai išplėtotas išmaniosios televizijos paslaugas, kurios leidžia patogiai pasiekti mėgstamas programas nesitaikant prie TV tinklelio ar televizoriaus buvimo vietos“, – sako TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovas Nerijus Ivanauskas.
TEO užsakymu bendrovės SIC atliktas tyrimas atskleidė, kad vis daugiau gyventojų žiūri vaizdo įrašus ir televiziją tiesiogiai internetu: šiemet žiūrinčiųjų vaizdo įrašus ir filmus tiesiogiai internete buvo 33 proc. daugiau nei pernai, o televizijos laidas internete žiūrėjo 66 proc. daugiau apklaustųjų nei 2012 metais.
Komunikacijos planavimo agentūros „Open Agency“ vadovo Arūno Kemežio teigimu, į interneto erdvę persikeliančios televizijos programos tik padidins televizijos žiūrovų skaičių, o tai bus naudinga ir TV kanalams.
„Televizijai keliantis į internetą, atsiveria naujų galimybių ir žiūrovams, ir patiems televizijos kanalams. Žiūrovai galės pasiekti jiems įdomų turinį sau patogiu laiku, patogioje vietoje, o tai juos sugrąžins prie televizijų kuriamo turinio. Tuo tarpu televizijos ne tik turės galimybę pasiekti iki šiol jiems buvusias sunkiau pasiekiamas auditorijas – socialiai aktyvius, didesnių miestų ir jaunesnius žiūrovus, bet ir tokiu būdu tapti ne pasyviai, o interaktyviai naudojama medija,“ – sako Arūnas Kemežys.