„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas teigė, kad klientams, be kita ko, bus kompensuota mėnesio abonento įmoka, padengtos kelių dienų tarptinklinio ryšio išlaidos.
„Kompensaciją žmonėms, kurie susidūrė su nepatogumais, sudaro trys dalys: tie žmonės nemokės mėnesinio mokesčio už savo mokėjimo planą už rugpjūtį (...), antra dalis – kompensuosime roaming'o išlaidas už rugpjūčio 1-5 dieną imtinai (...) trečia dalis – jie gaus po 100 gigabaitų, kuriuos gali išnaudoti Lietuvoje iki spalio pabaigos“, – BNS sakė A. Baranauskas.
Pasak jo, 20 gigabaitų nemokamų interneto duomenų ketvirtadienį sulaukė ir Lietuvoje buvę klientai.
„Visiems Lietuvos privatiems klientams, mokantiems pagal sąskaitą, – jų yra gerokai per pusę milijono, – tie žmonės gauna 20 gigabaitų, kuriuos gali išnaudoti iki vasaros pabaigos ir jie irgi yra pajungti“, – pridūrė „Tele2“ atstovas.
Kaip ir buvo planuota, kompensacijoms skirta suma sieks apie 1 mln. eurų.
„Tele2“ praėjusį savaitgalį pranešė, kad tarptinklinis ryšys operatoriaus klientams sutriko penktadienį, kai šią paslaugą teikianti Šveicarijos įmonė „Comfone“ atliko techninį sistemos atnaujinimą. Ryšio paslaugos klientams buvo atnaujintos šeštadienio vakarą. Ryšio sutrikimai iš viso paveikė kiek daugiau nei 40 tūkstančių „Tele2” klientų.