• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mobiliojo ryšio bendrovė „Tele2“ pranešė, kad pradės teikti fiksuotojo ryšio paslaugas verslo klientams. Ši paslauga leis įmonėms atsisakyti laidinių telefono aparatų, tačiau pasilikti senuosius numerius.

Mobiliojo ryšio bendrovė „Tele2“ pranešė, kad pradės teikti fiksuotojo ryšio paslaugas verslo klientams. Ši paslauga leis įmonėms atsisakyti laidinių telefono aparatų, tačiau pasilikti senuosius numerius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Šiuolaikiniam verslui mobilumas – itin svarbus. Nors skamba paradoksaliai, bet pradėję teikti fiksuotojo ryšio paslaugas, būtent tai ir norime pasiūlyti. Įmonės galės išsaugoti seniai turimus bei jų klientams reikalingus fiksuotojo ryšio numerius, tačiau joms nebereikės stacionarių telefono aparatų“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

REKLAMA

Pasak jo, šis sprendimas leis įmonių darbuotojams laisvai judėti darbo metu ir neprarasti skambučių, o tam nereikės jokios papildomos įrangos ar investicijų.

Anot P. Masiulio, sprendimas, leidžiantis fiksuotąjį numerį perkelti į „Tele2“ tinklą, būtų aktualus daugeliui šalies įmonių. Remiantis Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) 2017 m. ketvirto ketvirčio duomenimis, šiuo metu fiksuotojo ryšio linijų, kurias naudoja juridiniai asmenys, skaičius siekia net 152,2 tūkst.

REKLAMA
REKLAMA

„Konkurencija reiškia vieną – laimi klientas. Pradėję teikti fiksuotojo ryšio paslaugas užtikrinsime ne tik patrauklias kainas verslo klientams ir 0,00 Eur siekiančias investicijas į papildomos infrastruktūros kūrimą, bet ir suteiksime jiems galimybę laisvai judėti“, – pabrėžė P. Masiulis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iki šių metų pabaigos operatorius sieks tapti vienu iš šios paslaugos teikimo lyderių Lietuvoje.

Šiuo metu artimiausias konkurentas rinkoje vienam pokalbio kanalui fiksuotojo ryšio paslaugą verslui siūlo, priklausomai nuo prakalbamų minučių skaičiaus, už 8,40 – 28,67 Eur/mėn fiksuotą abonentinį mokestį. Papildomai taip pat tektų sumokėti ir 2,90 Eur siekiantį vienkartinį paslaugos užsakymo mokestį.

REKLAMA

Anot „Tele2“, per metus vien už fiksuotojo ryšio palaikymą verslininkai sumoka daugiau nei 12 mln. Eur ir yra susieti su ryšio vieta. Operatoriaus skaičiavimais, jo siūlomas sprendimas verslui sutaupytų iki 10 mln. Eur ir suteiktų galimybę skambučius gauti visur.

Tai bus jau ne pirmoji „Tele2“ teikiama paslauga, padedanti verslui efektyviau valdyti skambučius. Praėjusiųjų metų kovą bendrovė pristatė sprendimą „Mobili Stotelė“, siūlantį visas įprastas IP telefonijos funkcijas mobiliajame telefone be išlaidų infrastruktūrai.

REKLAMA

Sprendimą „pasveikino“ konkurentai

„Telia“ išplatino sveikinimą „Tele2“ vėl prisijungus prie laido. 

„Sveikiname konkurentus vėl pripažinus fiksuotojo ryšio reikalingumą. Ši ryšio technologija yra pamatinė telekomunikacijų rinkos infrastruktūra, be kurios nei Lietuvoje, nei kitose išvystyto ryšio rinkose neveiktų joks pažangus mobiliojo ryšio tinklas. Todėl, didelės konkurentų reklaminės pastangos įrodyti, kad kokybiškam ryšiui nereikia laidų, nėra technologiškai pagrįstos ir jie patys tai pripažino. Sparčiam, stabiliam ir nuo jokių sąlygų ir nepriklausomam ryšiui šviesolaidžio reikia ir 2018 metais, ir juo labiau reikės ateityje“, – rašo verslo klientų vadovas Mindaugas Ubartas.

Tiesa, kaip patikslino „Tele2“ atstovas A. Baranauskas šviesolaidis yra ir buvo reikalingas, tačiau naujausios „Tele2“ paslaugos tikslas visai kitoks. Mat nebus nuomojamasi laidinių telefonų infrastruktūra, bet kaip tik bus stengiamasi fiksuotam ryšiui suteikti mobilumą. 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų