Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nesvarbu, ar bus naudinga miestui. Jei siūlo valdžia - viskas blogai. Ubagui gerai tik tada, kai aplinkui kiti dar didesni ubagai.
Kodel visada kazkam keiciantis atsiranda zmoniu, kurie priesinasi? Viesojo transporto sistema keiciasi, nes keiciasi viskas. Judam i prieki, o kiti nepatenkinti. Nevyktu reformu- irgi butu nepatenkinti, nes nieko nevyksta.
Kol kas šioje sistemoje matau daugiau pliusų, negu minusų, kadangi dabar man nereikia pirkti nuolatinio, nes anksčiau be jo negalėjau išsiversti, reikėjo daryti daug persidimų per trumpą laiką, o dabar galiu visą valandą važiuot nors su 2-3 autobusais ir tik už 3,20 Lt. Papildau 20 Lt tarkim ir pažymiu, kada reikia, kiek reikia, tik išnaksto reikėtų visada apgalvoti savo maršrutą. Tik jei šią sistema būtų patobulinta, būtų išvis idealu. Kai reikia pavažiuoti pora stotelių, tarkim 5 min ir mokėti 2,20 Lt, būtų gerai įvesti tarkim kažkokį 1 Lt mokestį važiavimui iki 10 min. Tačiau aišku ši sistema biški kelia įtampą, tenka į laikrodį vis žvilgčioti...ypatingai kai kamsčiai, o laukia persedimas, laikas bilieto pasibaigė, o paskui įrodyk, kad užtrukai kamštyje ir todėl baigėsi laikas...bet kur jus matėte 3,50 Lt pas vairuotoją bilietą? 2,50 Lt, ar kažkas pasikeis? niekur neradau info dėl kainų pasikeitimo...Taip pat labai gerai, kad įvedė greitosius autobusus...šeip manau, čia kaip visur, kažkas laimi, o kažkas pralaimi, bet naujovės visada yra gerai, nestovim vietoje :) todėl kelti prieš šią sistemą buntą, manau, ne visi užinterisuoti, nes yra žmonių,kam sistema atnešė daugiau pliusų, negu minusų...
Nusikirskit rankas kas uz sita zyda balsavot.
verkit visi toliau. Visoje europoje tokia sistema, jog keleiviai vairuotojui arba parodo bilietą, arba nusiperka naują. Kažkaip niekas dėl to neverkia. Ramiai žmonės. Ramiai.
Sistema labai nepatogi. Pati esu studentė, mokaus kitam mieste. Parvažiuoju namolio į Vilnių ir krapštau centus, kad galėčiau iš vairuotojo bilietėlį nusipirkti. Visokios Vilniečių kortelės man nepatogios, tie pusvalandiniai bilietai taip pat - kartais mano maršrutas važiuoja mažiau, kartais daugiau nei pusvalandį. Permokėt nesinori. Apie miesto svečius, ir tokius kaip aš nepagalvota, ką jau kalbėt, kad nuolatiniams gyventojams nepatogu, ką jau čia reiškiame mes, kurie retai Vilniuj būna
pagaliau bus vilnius europinis miestas...
jei ne tramvajaus statybos viskas butu ok ..dabar reik gi kazkaip prakist projekta ir uzsidirbt ..
Visi į automobilius! Terškim aplinką kartu! Juk būtent to siekiama, teisingai supratau?
KOSMARAS... ZUOKAS NEBEZINO IS KUR PINIGU BEISTRAUKTI, JUK PROJEKTAI MUZIEJUI KAZKOKIAM,KURIS TIK GADINS IR UZGOS VILNIAUS GROZI REIKIA KELIU MILIJONU...ZMOGUS NEBETURI VISAI SAZINES, MORALES, BANDO KAZKA IRODYTI, TIK GAILA, KAD NE ZMONIU GEROVES SASKAITA...
REKLAMA
REKLAMA
Tautos balsas: nuo liepos 1 d. Vilniuje nuvažiuoti nuo taško A iki taško B užtruks ilgiau ir kainuos brangiau