Anot bendrovės, toks sprendimas priimtas dėl menko keleivių susidomėjimo, geopolitinio neapibrėžtumo ir gerokai pabrangusių degalų.
„Tallink Grupp“ valdybos pirmininkas Paavo Nygene pabrėžė, kad bendrovė buvo visiškai pasirengusi balandžio pradžioje atnaujinti šį dvejus metus dėl COVID-19 pandemijos nenaudotą maršrutą – dar vasarį buvo atlikta laivo „Isabelle“ techninė patikra, po kurios jis atplaukė į Rygos uostą, ir buvo pradėta aktyvi reklaminė bei informacinė maršruto atnaujinimo kampanija.
Tuo pat metu bendrovės vadovas teigė, kad nors visi veiksniai rodė, jog galima atnaujinti reguliarų susisiekimą keltais tarp Latvijos ir Švedijos, vasario pabaigoje dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje teko peržiūrėti planus, o šio maršruto atnaujinimą atidėti porai mėnesių.
„Tallink“ susisieks su visais bilietus užsisakiusiais keleiviais ir pasiūlys alternatyvias kelionės arba bilietų atšaukimą.
„Tallink Grupp“ teikia keltų paslaugas Baltijos jūroje, naudodama „Tallink“ ir „Silja Line“ prekės ženklus.
Bendrovės akcijos kotiruojamos Talino biržoje ir FDR pavidalu – Helsinio biržoje. Didžiausia akcininkė yra Estijos investicijų bendrovė „Infortar“, kuriai priklauso 40 proc. akcijų paketas.