Kaip rašoma išplatintame pranešime, „Swedbank“ duomenys rodo, jog praėjusiais metais banko klientų elgsenoje įvyko lūžis – išmanieji telefonai įsitvirtino kaip vienas iš pagrindinių įrankių kasdieniniams finansams tvarkyti.
Mobilioji piniginė – tai bekontakčiai mobilieji atsiskaitymai, kuriuos galima atlikti telefonu prilietus bekontakčių kortelių skaitytuvą.
Išsiskirs dizainu
Išplatintame pranešime rašoma, kad 2017 metais „Swedbank“ išmaniosios programėlės vartotojų skaičius išaugo beveik dvigubai, ir šiuo metu išmaniąja banko programėle Lietuvoje naudojasi apie 340 tūkst. klientų. Tai sudaro daugiau negu pusę skaitmeniškai aktyvių banko klientų. Pirmąjį šių metų pusmetį „Swedbank“ savo klientams pasiūlys naujos programėlės beta (bandomąją) versiją, kuri išsiskirs nauju dizainu ir galimybe naudotis mobiliąja pinigine.
„Matydami, kaip sparčiai mūsų banko išmanioji programėlė randa vietą klientų mobiliuosiuose įrenginiuose, nusprendėme imtis jos atnaujinimo. Norėdami, kad programėlė kuo labiau atitiktų šiuolaikinius klientų įpročius, siūlysime klientams aktyviai naudotis bandomojoje programėlės versijoje esančiomis funkcijomis ir siūlyti galimus patobulinimus. Tai bus atskira programėlė, o dabartinė „Swedbank“ programėlė ir toliau veiks, kaip įprasta“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė.
Atsiskaityta daugiau kaip 1 mln. kartų
Pasak J. Gumuliauskienės, praėjusiais metais sparčiai augo ir bekontakčiai atsiskaitymai – vien per gruodžio mėnesį „Swedbank“ bekontaktėmis kortelėmis bekontakčiu būdu buvo atsiskaityta daugiau kaip 1 mln. kartų.
„Swedbank“ išmaniosios programėlės beta versijos naudotojai, turintys telefonus su „Android“ operacine sistema, turės galimybę išbandyti mobiliąją piniginę – bekontakčius mobiliuosius mokėjimus tose prekybos ir paslaugų vietose, kurios šiuo metu priima atsiskaitymus bekontaktėmis banko mokėjimo kortelėmis. Norint ja naudotis, savo turimą bekontaktę mokėjimo kortelę reikės susieti su išmaniojoje programėlėje esančia mobiliąja pinigine. Banko skaičiavimais, šiuo metu 3 iš 4 banko klientų naudoja „Android“ operacinę sistemą.
„Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė atkreipia dėmesį, kad bandomoji programėlės beta versija veiks iki dabartinė programėlė klientų telefone automatiškai atsinaujins į naująją „Swedbank“ aplikaciją.
„Bandomuoju beta aplikacijos veikimo laikotarpiu dabartinė „Swedbank“ programėlė turėtų išlikti pagrindine mūsų klientų kasdieninių finansų tvarkymo priemone, kadangi beta versijoje įprastinės dabartinės programėlės funkcijos atsiras palaipsniui. Todėl beta versiją reikėtų naudoti drauge su dabartine mūsų programėle“, – komentuoja J. Gumuliauskienė.