„Banką pasiekė informacija, kad „Swedbank“ klientai gauna el. pašto pranešimus, turinčius sukčiavimo požymių. Laiške nurodoma, jog mokėjimo pavedimas nebuvo įvykdytas ir prašoma atidaryti prisegtas bylas.
Jei gavote elektroninį laišką iš „Swedbank“ darbuotojais prisistatančių asmenų ir dvejojate, ar jis tikrai skirtas Jums (nežinote nei siuntėjo, nei temos) – neatidarykite jokių prie laiško prisegtų priedų ir bylų, nes tai gali būti kenkėjiška programa“, – bankas praneša savo interneto svetainėje.
Banko darbuotojai rekomenduoja likti budriais, nepasitikėti iš nežinomų asmenų gaunamais el. pašto laiškais. Kilus įtarimams patariama kreiptis tiesiai į „Swedbank“ tel. 1884.
Kenkėjiškos programos gali užkrėsti kompiuterius ir mobiliuosius telefonus, jų pagalba sukčiai ir programišiai gali sužinoti jūsų asmens duomenis, taip pat prisijungimų prie bankinių sistemų duomenis. Turint juos, gali būti pavogti pinigai, kitų asmenų vardu paimtos paskolos, atlikti pirkimai ir kt.
Bankas skelbia Šiaurės ir Balstijos šalių regione bendradarbiaujantis su 7,3 mln. privačių ir apie 552 tūkst. verslo klientų.