„Norime jus informuoti, kad reguliariai peržiūrime savo teikiamų paslaugų įkainius ir nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. atnaujinsime dalį privatiems klientams skirtų paslaugų ir operacijų įkainių“, – rašoma banko laiške.
Čia taip pat aiškinama, esą paslaugos branginamos įvertinus išaugusius jų teikimo kaštus ir įgyvendindami pinigų plovimo prevencijos reikalavimus.
„Įgyvendinami pokyčiai leis ir toliau investuoti į klientų aptarnavimo kokybę, banko elektroninių kanalų plėtrą, naujų paslaugų diegimą bei išmanių atsiskaitymų infrastruktūrą“, – žada bankas.
Jo laiške primenama, kad nesutinkantys mokėti daugiau turite teisę nutraukti atitinkamą sutartį arba atsisakyti atitinkamų paslaugų. Tą galima padaryti nemokamai iki 2022 m. rugpjūčio 31 d.
Daugiau mokės ir pensininkai
„Swedbank“ minimalus kasdienių paslaugų mėnesinis mokestis didės beveik 42 proc. – nuo 0,70 iki 1 euro.
Iki trijų kartų didės ir banko išduodamų debeto kortelių mėnesinis administravimo mokestis: už bekontaktę „Debit Mastercard“ reikės mokėti ne 0,70, o 1 eurą per mėnesį, o už jaunimo programos „Mastercard WEB“ kortelę nebe 0,29, o 1 eurą (mokestis nebus taikomas mokant už kai kuriuos paslaugų planus).
Tiesa, „Private Banking Debit Mastercard“ kortelės mokestis atpigs nuo 1,16 iki 1 euro.
„Swedbank“, be kita ko, praneša branginantis ir kai kuriuos paslaugų planų mėnesinius mokesčius.
Antai „Patogu“ darbo užmokestį gaunantiems klientams mėnesinis mokestis didėja nuo 0,9 iki 1,1 euro, „Patogu“ „Senjorų programos“, programos „Auksinė paslauga“ dalyviams ir privačiosios bankininkystės klientams – nuo 0,7 iki 1 euro, o „Patogu plius“ dalyviams – nuo 2,9 iki 3,5 euro.
Banko identifikavimo kodų generatoriaus išdavimas ar keitimas brangs beveik dvigubai – nuo 8,69 iki 16 eurų.
Kainą jau seniai keitė
Paprašytas paaiškinti, kodėl branginamos paslaugos klientams, „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius aiškino, kad įgyvendinami pokyčiai bankui leis ir toliau investuoti į klientų aptarnavimo kokybę, elektroninių kanalų plėtrą, naujų paslaugų diegimą bei išmanių atsiskaitymų infrastruktūrą.
„Nuo 2017 m. įvestų paslaugų planų ryškesnių pokyčių kainodaroje nebuvo. Praėjusių metų pradžioje paslaugų plano „Patogu“ mokestis netgi buvo sumažintas nuo 1,7 Eur iki 1,3 Eur.
Tuo metu kasdienės bankininkystės patogumui didinti buvo įdiegta daug naujovių – atsiskaitymai išmaniaisiais įrenginiais, „Mano biudžeto“ įrankis, „E. taupyklė“, „Smart-ID“, atvirosios bankininkystės sprendimai ir kt.“ – komentavo S. Abraškevičius.
„Swedbank“ Lietuvoje per 2022 m. pirmąjį ketvirtį uždirbo 24 mln. eurų grynojo pelno. Tai yra 37 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį prieš metus, kai grynasis pelnas siekė 17 mln. eurų. Pelno augimui didžiausios įtakos turėjo didėjusios pajamos, nurodoma banko ataskaitoje.
Banko grynasis pelnas per 2021 m. siekė 87,2 mln. eurų – palyginti su ankstesniais metais jis sumažėjo 10 proc. lyginant su praėjusiais metais.
2021 m. gruodžio 31 d. „Swedbank” Lietuvoje dirbo 1 818 (2020 m. – 2 133) darbuotojų.
Bankas skelbia Šiaurės ir Baltijos šalyse turintis apie 7 mln. privačių ir daugiau nei 500 tūkst. verslo klientų. Beveik pusė jų – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
GRIKUTI--kada bus tvarka bankuose , a ??? kiek gali PARAZITUOT is zmoniu pinigu?