Alaus gamybos bendrovė „Švyturys-Utenos alus“ pirmąjį ketvirtį sėkmingiausiai apie save pranešė per spaudą, rodo žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Cision Lietuva“ tyrimas.
„Verslo žinios“ rašo, kad „Švyturys-Utenos alus“ savo rinkoje aplenkė konkurentus „Kalnapilio-Tauro grupę“ ir „Guberniją“.
„Jei vertintume tik įmonės paminėjimų skaičių spaudoje ar tik pasiektos auditorijos kiekį, tai „Švyturys-Utenos alus“ atsidurtų devintoje vietoje, tačiau šie aludariai išsiskyrė ypač gerais vadinamaisiais kokybiniais komunikacijos rodikliais - vienu aukščiausių poveikio auditorijai indeksų ir didžiausiu komunikacijos efektyvumu“, - sakė „Cision Lietuva“ vyresnioji analitikė Akvilė Katilienė.
Susumavus visus penkis „Cision Lietuva“ reitingo nagrinėjamus kriterijus, „Hansabankas“ surinko tiek pat taškų kaip ir „Švyturys-Utenos alus“. Tačiau, pasak A.Katilienės, bankas pasižymėjo nors ir dažna komunikacija, bet nuo aludarių atsiliko jos kokybe.
„Hansabankas“ pagal teigiamai paveiktą auditoriją savo verslo sektoriuje išstūmė pernai ketvirtąjį ketvirtį lyderiavusį SEB banką.
„SEB nukentėjo dėl spaudoje pasirodžiusios nepalankios informacijos apie Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybos (FNTT) kaltinimus jo prezidentui Audriui Žiugždai, vėliau jam paskirtą baudą“, - sakė analitikė. SEB pagal „Cision Lietuva“ reitingą užima septintąją vietą.
Pagal efektyviausią komunikaciją vertintų bendrovių dešimtuką pateko „Švyturys-Utenos alus“, „Hansabankas“, „Maxima LT“, „Tele2, DnB Nord“, „Palink“, SEB, „Bitė Lietuva“, „Lietuvos draudimas, „Kalnapilio-Tauro grupė“.