Sprendimas laikinai sustabdyti finansinių ataskaitų teikimą priimtas kol kas nepavykus visiškai pašalinti sutrikimo ir užtikrinti nepriekaištingą sistemos veikimą.
Kadangi sistemos apkrova gegužės mėnesį itin didelė, o sutrikimas pastebėtas paskutinėmis termino pateikti ataskaitas dienomis, Registrų centras finansines ataskaitas už 2017 metus, pateiktas iki š.m. birželio 15 d., dėl nenumatytų ir ne dėl klientų kaltės susidariusių aplinkybių laikys pateiktomis laiku ir neįtrauks į dokumentų laiku nepateikusių juridinių asmenų sąrašus.
Registrų centro atstovė Kristina Petrošienė teigė, kad sutrikimą iš dalies lėmė didesnė sistemos apkrova. Nesklandumai trunka jau kelias dienas.
„Grynai techniniai dalykai (...) Apkrova iš dalies susidarė ir dėl to, kad šiemet atsirado prievolės naujoms juridinių asmenų grupėms, kadangi nuo savalaikio ataskaitos pateikimo priklauso paramos gavėjo statusas, tai tikrai nemažai sulaukiame naujų ataskaitų (...) Praėjusios savaitės pabaigoje jau sulaukėme pirmų signalų, bet tikrai nemažai žmonių spėjo pateikti dar praeitą savaitę, savaitgalį jau buvo sunkiau, dar pirmadienį pateikinėjo, paskui supratome, kad reikia rimčiau pasižiūrėti“, – BNS sakė K. Petrošienė.
Pasak jos, Registrų centras ataskaitas šįkart priiminės ilgiau.
„Siūlome sprendimą ir mes įvertinsime, kad ne dėl klientų kaltės nutiko sutrikimai. Šiek tiek ilgiau priiminėsime ataskaitas, neapsiribosime rytojaus (ketvirtadienio – BNS) terminu“, – sakė K. Petrošienė.
Pranešime spaudai rašoma, kad įmonė nuoširdžiai atsiprašo klientų dėl apmaudžių nesklandumų, patikina, kad supranta ir priima klientų susirūpinimą bei sutelkė visus reikalingus pajėgumus gedimui pašalinti.
Visiškai pašalinus sutrikimą ir atstačius korektišką sistemos darbą, apie tai nedelsiant bus paskelbta pranešimu spaudai bei Registrų centro svetainėje.