„Informuojame, kad šiuo metu dėl techninių priežasčių dalis klientų gali susidurti su trikdžiais, jungdamiesi prie interneto banko, atlikdami mokėjimus interneto banke ar mobiliojoje programėlėje, taip pat atsiskaitydami el. parduotuvėse už prekes ar paslaugas, kai savo tapatybę reikia patvirtinti interneto banke“, – bankas informuoja klientus savo paskyroje „Facebook“ tinkle.
Jeigu nepavyksta prisijungti prie interneto banko ar atlikti mokėjimo, bankas ragina bandyti dar kartą šiek tiek vėliau.
„Dedame pastangas, kad kuo greičiau išspręstume nesklandumus. Atsiprašome dėl laikinų nepatogumų“, – nurodo bankas.
Praėjusią savaitę jis skelbė apie numatomus informacinių technologijų profilaktinius darbus, kurių metu busią galimi trikdžiai.
SEB bankas neseniai pranešė, kad grupės turtas 2022 m. birželio 30 d. buvo 11,4 mlrd. eurų (2021 m. birželio 30 d. – 10,6 mlrd. eurų).
Banko grupės nuosavas kapitalas 2022 m. birželio 30 d. buvo 900 mln. eurų (2021 m. birželio 30 d. – 886 mln. eurų)
Per 2022 metų pirmąjį pusmetį bankas uždirbo 70,3 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno arba 21 proc. daugiau negu per 2021 metų pirmąjį pusmetį – 58,1 mln. eurų, o banko grupė – 68,4 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno arba 24 proc. daugiau negu pernai tuo pačiu metu – 55,1 mln. eurų.
SEB interneto banko aktyvių vartotojų skaičius 2022 m. birželio pabaigoje buvo daugiau kaip 560 tūkstančių. Beveik 455 tūkst. privačių ir verslo klientų naudojo banko mobiliąją programėlę