Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ar ne Stepukonis persiveda dešimtis milijonų - sistema neatlaikė!
Nevykęs tas Luminor... Prieš metus vyresnio amžiaus šeimos nariui prireikė pasikeisti tel. numerį, tai nuo to laiko nebegauna SMS žinučių apie pavedimus. Jam vis brukama, kad instaliuotųsi programėlę. Žmogus aiškina, kad beveik nesinaudoja programėlėmis ir internetu, kad ne nenori dar daugiau visokių Pin kodų ir t.t., kad jam reikia tiesiog SMS žinučių, informuojančių, apie gautus pavedimus, kaip būdavo visą laiką, visuose bankuose. Nuotoliu šio reikalo neišsprendė, teko kas mėnesį vykti keturis kartus į Banko filialą nes problema vis išlikdavo, tad teko kaskart iš naujo visą tai aiškintis pas juos. Darbuotojos kviesdavosi vyresniuosius ir nieko neišsprendė. Sumetė kaltę operatoriams, teko vykti ten, tie pasakė, kad absurdas, jog tai banko problemos o ne operatorių, kad viskas su SIM ir paslaugomis gerai. Teko grįžti atgal į banką, vėl jie ėmė kaltę versti mobiliajam ir jo nustatymams. Teko pasikeisti mobilųjį ir problema vis tiek liko neišspręsta. Dabar žmogus gauna tik SMS žinutes apie išlaidas, kai pats atsiskaitė, nors atspausdintame lape ir el. bankininkystėje matosi, jog užsakyta ne išlaidų o įplaukų SMS paslauga, bet pastarųjų žinučių negauna.
Niekam tikęs bankas. Pats blogiausias, iš visų Lietuvoje esamų bankų. Asmuo priverstas naudoti tą sąskaitą tik dėl to, kad jam darbo reikalais taip patogiau, dėl darbovietės, jog irgi naudojasi Luminoru ir būna reikalingi darbo poreikiams greitesni pavedimai dėl to darbdaviai yra paprašę, kad darbuotojai naudotųsi Luminor banku. Tad kenčia šį absurdą.
O dar nori visus grynus pinigus panaikinti, juokdariai arba piktybiniai kenkėjai.
niekas neveikia ir nesugeba sutvarkyt tik ziuri kaip pralobt
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų