Mėginant tai padaryti, ekrane rodomas pranešimas, kad „paslaugos šiuo metu nepasiekiamos“.
SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė pripažino, kad tam tikrų nesklandumų dėl programėlė veikimo esama.
„Šiuo metu ji veikia lėčiau nei įprastai arba kai kuriems klientams neveikia dėl išaugusio klientų prisijungimų skaičiaus. Interneto bankas veikia kaip įprastai. Atsiprašome klientų dėl nesklandumų ir operatyviai šaliname sutrikimus“, – situaciją pakomentavo banko atstovė.
Kaip alternatyva ji siūlė klientams naudotis interneto banku kompiuteryje.
Šią savaitę tai yra ne pirmas kartas, kai stringa virtualios bankų paslaugos.
Ketvirtadienį laikinų nesklandumų patyrė „Swedbank“, penktadienį buvo pranešta ir apie „Smart-ID“ programėlės gedimus.