Šeštus metus rinkoje mininti didžiausia Lietuvoje foto paslaugas teikianti internetinė parduotuvė Fotofabrikas.lt – viena iš nedaugelio, kuriai ekonominis sunkmetis yra palankus.
Bendrovės pajamos iš nuotraukų gamybos, lyginant su 2008 m., išaugo daugiau kaip 50 proc., o fototechnikos pardavimai šiemet jau pasiekė pernai metų apyvartą ir pamažu didėja. 2008 m. e-parduotuvės apyvarta siekė 7 mln. litų. Didžiausias pardavimų augimas jaučiamas nuo 2008 m. antrojo pusmečio ir, nepaisant krizės, šiais metais planuojama apyvartą išlaikyti bei padidinti.
„Turėdami mažiau pinigų, žmonės daugiau laiko naršo internete, ieškodami pigesnių prekių ir paslaugų bei atrasdami internetines parduotuves, ypač – specializuotas“, – pastebi UAB „Fotofabrikas“ direktorius Laimis Inokaitis. Jo teigimu, įmonės konkurencinis pranašumas šiuo laikotarpiu – specializacija, patogus prekių pateikimas ir lankstumas. „Stengiamės klientui būti „patogūs", pasiūlyti kuo daugiau apmokėjimo bei prekių pristatymo būdų, – sako bendrovės vadovas. 2008 m. interneto parduotuvėje apsilankė 1 mln. unikalių lankytojų („Google Analytics“ duomenys), 2009 m. planuojamas unikalių lankytojų srauto augimas 50 proc., t.y. apie 1,5 mln. Šiuo metu aktyvių registruotų vartotojų skaičius svetainėje viršija 50 tūkstančių.
L. Inokaitis pripažįsta, kad bendrovės sėkmę lėmė ir nuolat plečiamas paslaugų asortimentas. „Prieš šešerius metus pradėję nuo nuotraukų ir suvenyrų gamybos, dabar parduodame naujausią ir sudėtingiausią fototechniką, nuomojame ją ir jos priedus, taisome, taip pat atliekame suvenyrų gamybos įrangos priežiūrą, teikiame foto studijos paslaugas“, – sako L. Inokaitis. Jo teigimu, sunkmečiu didžiausias pelningumas pasiekiamas iš santykinai nebrangių prekių ir paslaugų, todėl artimiausiu metu planuojama plėsti nuotraukų gamybos internetu galimybes. Kitų metų pradžioje rengiamasi investuoti į gamybos įrangos atnaujinimą bei atidaryti foto salonus Klaipėdoje ir Šiauliuose.