Lietuvos ekonomikai įžengus į recesijos ciklą, šalies prekybininkai taikosi prie sunkių laikų. Mažėjant vartojimui, prekybos tinklai pirkėjams siūlo įvairių akcijų, prie kurių pastaruoju metu prisijungia vis daugiau jėgas vienijančių prekybininkų.
„Šiuo ekonomikos laiku įvairios akcijos pirkėjams yra labai svarbios, nes leidžia apsipirkti pigiau. Vertiname kiekvienos akcijos rezultatus ir aiškiai matome tendenciją, jog jų metu klientų skaičius kaskart išauga“, – sakė prekybos centrų „Banginis“ tinklą valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.
Anot rinkodaros specialistės, laikmetis verčia vienytis ir prekybos centruose įsikūrusius nuomininkus.
„Anksčiau akcijas parduotuvės dažniausiai rengdavo individualiai. Dabar prekybininkams svarbu bendradarbiauti, mat bendros akcijos gali ne tik padėti sulaukti daugiau pirkėjų, bet ir padeda taupyti kaštus“, – dėstė R. Vyšniauskienė.