„Sumanymas kinams siūlyti gėrimą, kurio gamyba ir tradicijomis garsėja jų šalis, iš pirmo žvilgsnio gali stebinti. Ypač turint omenyje konkurenciją: Kinijos rinkoje yra begalė degtinės baijiu rūšių ir prekių ženklų. Tačiau būdami ES gamintojai turime pranašumą: kinai vertina Europoje pagamintas prekes, jos jiems pirmiausia reiškia kokybę“, – sakė „Stumbro“ eksporto vadovas Azijai Aurimas Zaleckas.
Pagrindinis „Stumbro“ pardavimo kanalas Kinijoje yra barai ir restoranai bei specializuotos alkoholinių gėrimų parduotuvės. „Stumbro“ eksportas sudaro 23,16 proc. visų „Stumbro“ pardavimų, o eksportui į Kiniją tenka 0,31 proc. viso įmonės eksporto. Baijiu yra iš javų gaminamas skaidrus 50–60 proc. stiprumo gėrimas, skoniu ir aromatu primenantis ryžius ir anyžius.