• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Priešingai nei anksčiau skelbė kvaila pelė Sūrskis, dėl padidėjusių akcizų pabrangusių gėrimų geriama mažiau.

REKLAMA
REKLAMA

Anot bendro Lietuvos „Maisto pramonės asociacijos“ ir Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacijos pranešimo, akcizo surinkimas mažės.

REKLAMA

Lietuvos „Maisto pramonės asociacija“ (LMPA) ir Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacija (AGPĮA), remdamosi Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) duomenimis, teigia, kad stipraus alkoholio pardavimai Lietuvoje per pirmąjį šių metų ketvirtį krito 23 proc.

VMI žiniomis, šiemet per I ketvirtį priskaičiuoto akcizo mokestis už stiprųjį alkoholį sudarė 7,6 proc. mažiau, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, kai tai sudarė 121,8 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA

„20 proc. padidinus akcizą stipriesiems gėrimams, teiginiai, kad dabartinis akcizo surinkimas turėtų rodyti išaugusį stipriųjų gėrimų vartojimą, visiškai neatitinka tikrovės“, – sako LMPA prezidentas Vytautas Junevičius.

„Pakėlus akcizą stipriesiems gėrimams, rinkoje įvyko persiorientavimas – dabar alaus ir tarpinių produktų suvartojama daugiau“, – teigia AGPĮA vadovas Laurynas Vilimas. Šių metų vasarį-kovą alaus pardavimai pakilo 6,26 proc., stipraus alkoholio – smuko 25,7 proc.

Asociacijų teigimu, stipraus alkoholio pardavimai ir toliau smuks dėl kylančių kainų. Prognozuojama, kad per šiuos metus stipraus alkoholio kainos pakils maždaug 30 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų