Komunikacijos planavimo agentūros „Mediacom Lietuva“ ir „Starcom Vilnius“ pasirašė strateginio bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią įmonės vykdys bendrus projektus su klientais.
"Sutartis nustato abiejų bendrovių įsipareigojimus, bendradarbiaujant komunikacijos planavimo, finansinių atsiskaitymų, naujausių integruotų rinkodaros sprendimų pritaikymo srityse", – rašoma bendrovių pranešime. Anot Tautvydo Musteikio, „Mediacom Lietuva“ direktoriaus, strateginio bendradarbiavimo sutarties su „Starcom Vilnius“ pasirašymas leis pasiūlyti klientams palankesnes sąlygas žiniasklaidos kanaluose bei daugiau laiko skirti vartotojų įžvalgų tyrimams ir klientų aptarnavimui.
Anot Tautvydo Musteikio, „Mediacom Lietuva“ direktoriaus, strateginio bendradarbiavimo sutarties su „Starcom Vilnius“ pasirašymas leis pasiūlyti klientams palankesnes sąlygas žiniasklaidos kanaluose bei daugiau laiko skirti vartotojų įžvalgų tyrimams ir klientų aptarnavimui.
Esant tokiai situacijai rinkoje, sunku kalbėti apie ateities planus", - kol kas nutyli dėl galimo agentūrų susijungimo p. Musteikis.
Komunikacijos planavimo agentūra „Mediacom Lietuva“ paslaugas Lietuvoje teikia nuo 2005 metų. Šiuo metu bendrovės klientai yra LR Finansų ministerija, „Gintarinė vaistinė", „Microsoft", „Nikon", „Nokia", „Seesam Lietuva", „Unicredit" ir kiti.
„Starcom Vilnius“ Lietuvoje veikia nuo 2001 metų ir priklauso „Publicis Groupe“ komunikacijos agentūrų grupei. Bendrovė dirba su „Tele2", „Kraft Foods Lietuva", „The Coca-Cola Company", „GlaxoSmithKline" ir kitais.