Paslaugos naudotojų per metus padaugėjo beveik penktadaliu iki 615 mln., juos vertinant paskyros aktyvumu bent kartą per mėnesį, o mokančių abonentų – 14 proc. iki 239 milijonų.
Bendrovė per pirmus tris šių metų uždirbo 168 mln. eurų veiklos pelno, palyginti su 156 mln. eurų nuostoliu per tą patį laikotarpį pernai, nors ir beveik 7 proc. mažiau nei tikėjosi.
Pardavimų pajamos augo 20 proc. iki 3,6 mlrd. eurų.
Bendrovė tikisi antrąjį šių metų ketvirtį gauti 250 mln. eurų veiklos pelno.
Nepaisant sėkmės internetinės muzikos rinkoje, „Spotify Technology“ dar niekada neskelbė apie pelningus kalendorinius metus, o tik retkarčiais fiksavo ketvirtinį pelną.
Praėjusį mėnesį „Spotify“ paskelbė savo platformoje „pasirinktose rinkose“ pradedanti transliuoti muzikinius vaizdo įrašus, taip įžengdama į sritį, kurioje ilgą laiką dominavo „YouTube“.