„Įrankio funkcionalumą susiaurinti nusprendėme pamatę, kad daugiausia naudos „Soundest Desk“ duoda klientams, kurie naudoja naujienlaiškių funkciją. Kita vertus, jau seniai matėme specializuoto elektroninėms parduotuvėms skirto el. pašto rinkodaros įrankio nišą. Taigi sujungėme šiuos du dalykus. Atsižvelgdami į tai, kad naujienlaiškiai yra viena veiksmingiausių pardavimo skatinimo priemonių el. parduotuvėms ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje, sukūrėme visavertį e-verslo konkurencinį pranašumą didinantį įrankį“, - sakė bendrovės „Soundest“ vadovas Rytis Laurinavičius.
„Soundest Desk“ kontaktus ne tik automatiškai skirstys į šešis pagrindinius segmentus pagal el. parduotuvės vartotojų įpročius, bet ir suteiks galimybę lengvai sudaryti bet kokį pageidaujamą segmentą. Pvz.: atrinkti moteris, kurios paskutinį kartą pirko seniau nei prieš pusę metų, trunka vos kelias sekundes.
Su šiuo įranku galima patogiai stebėti visus pagrindinius naujienlaiškių rinkodaros rodiklius, tarp kurių - nauji ir prarasti prenumeratoriai, pirkimai ir pajamos iš naujienlaiškio prenumeratorių ir kitų šaltinių ir kt. „Soundest Desk“ taip pat pateikia eilę papildomų įžvalgų, tarp kurių - pirkimo ciklas (kiek dažnai perka klientai pagal statusą, lytį ir miestą), vidutinis krepšelis (kiek vidutiniškai išleidžia klientai pagal statusą, lytį ir miestą) ir kt.
Kiekvienam klientui sukuriami unikalūs dizaino šablonai, kuriuos paprasta redaguoti „drag and drop“ principu be jokių programavimo ar dizaino žinių. Kiekvienas šablonas yra tikrinamas ir kokybiškai atvaizduojamas pagrindinėse el. pašto programose. Paruoštą naujienlaiškį galima siųsti iškart arba atidėti ateičiai.
„Matome „Soundest Desk“ kaip išskirtinai e-komercijai skirtą rinkodaros platformą. Jau artimiausiu metu žadame įrankį patobulinti automatizuotais scenarijais, suteiksiančiais galimybę labai paprastai, be jokių specifinių žinių, vykdyti automatizuotą el. pašto rinkodarą“, - teigia R. Laurinavičius.
Anot jo, šį įrankį žadama siūlyti ir užsienio rinkoms. Jau 2014 m. pradžioje „Soundest Desk“ planuojama pristatyti vienai didžiausių ir labiausiai augančių el. prekybos rinkų Europoje – Vokietijai. Įrankis yra integruotas su OXID e-komercijos platforma, kuri Vokietijoje užima reikšmingą rinkos dalį. Tai – viena iš priežasčių, dėl ko plėtros į užsienį pradžiai pasirinkta būtent ši rinka.