„Sony Computer Entertainment Worldwide Studios“ generalinis direktorius Shuhei Yoshida pareiškė, kad bendrovė palaiko ir ateityje palaikys kaip įmanoma daugiau kūrėjų, nors vos trys keturi žaidimai iš dešimties atneša pelno. Tai rašo svetainė „DualShockers“.
„Kalbant apie studijų valdymą ir finansavimą, reikia paminėti, kad mes nuolat ieškome talentų ir palaikome juos. Juk būtent kūrybingos asmenybės ir kolektyvai kuria nuostabius žaidimus, jų dėka atliekamas proveržis industrijoje.“
„Tai verslas, kurį vandens paviršiuje išlaiko tik hitai. Jei pažvelgtume į mūsų veiklos finansinius rezultatus, iš 10 žaidimų, tikėtina, tik trys keturi yra pelningi, o vienas du žaidimai padengia visų likusių projektų išlaidas“, – teigė Shuhei Yoshida.
„Mes privalome tam tikrame lygyje išlaikyti hitų pasirodymą, kad išliktume šiame versle, todėl mes ir toliau ieškome talentų bei juos palaikome. Man rodos, tai yra svarbiausia veikla, kuria užsiimu aš ir mano valdoma komanda.“
Toks „Sony“ požiūris gana logiškas, nes nėra labai lengva atspėti, kuris projektas staiga gali tapti hitu. Džiugu ir tai, kad bendrovė nebando plėtoti vien tik pelningų prekės ženklų, dėl ko labai kritikuojamos kai kurios įmonės.