Darbų trukmė numatyta nuo gegužės 5 dienos iki 14 dienos. Kaip informuoja „Sodros“ atstovas spaudai Saulius Jarmalis, siekiant išvengti nepatogumų klientams bei darbuotojams, profilaktiniai darbai yra atliekami anksti ryte nuo 6.30 val. iki 8 val.
„Atliekant darbus šiomis dienomis gali pasitaikyti sistemų, kuriomis naudojasi gyventojai ir verslas – elektroninės draudėjų aptarnavimo sistemos, elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos, elektroninių pažymėjimų tvarkymo sistemos, klientų aptarnavimo sistemų priimamuose – sutrikimų“, – informuoja S. Jarmalis.
O taip pat jungiantis daliai naudotojų, kurie neseniai pasikeitė SIM korteles su elektroniniu parašu, nėra galimybės prie sistemų prisijungti tiesiogiai ir pasirašyti dokumentų elektroniniu parašu. Tačiau „Sodros“ atstovo teigimu, galima pasinaudoti kitais prisijungimo būdais (pavyzdžiui, elektronine bankininkyste, elektroniniais valdžios vartais).
Norėdami pateikti „Sodrai“ socialinio draudimo pranešimą elektroninės draudėjų aptarnavimo naudotojai gali tai padaryti ir be elektroninio parašo. Tereikia kaip įprastai EDAS užpildyti pasirinktą pranešimą, spausti „Tikrinti“ ir, jeigu nėra klaidų, spausti mygtuką „Pateikti“. Apie priimtą pranešimą draudėjas gaus žinutę kaip įprasta. Popierinio pranešimo pateikti nereikės.
„Atsiprašome gyventojų dėl galimų nepatogumų“, – rašoma „Sodros“ atsakyme.