Prieš dvejus metus, kai vyko socialinių tinklų bumas, buvęs „Facebook“ inžinierius Jeffas Hammerbacheris portalui „Businessweek“ sakė, kad protingiausi jo draugai dabar galvoja, kaip padaryti, kad žmonės dažniau spaustų ant reklaminių nuorodų.
Vis dėlto pastarąjį ketvirtį interneto kompanijos pritraukė tik maždaug 2 proc. rizikos kapitalo. Per dvejus metus vidutiniškai kiekvieną ketvirtį interneto kompanijos sulaukdavo maždaug 6 proc. daugiau investicijų.
Socialiniai tinklalapiai nebesulaukia įspūdingų investicijų, tačiau jos bent jau išlieka pastovios. Dabar investuotojų dėmėsį traukia debesų kompiuterija ir didžiulius duomenų kiekius apdorojančios bendrovės.
„Businessweek“ teigimu, socialinių tinklų idėja jau lyginama su internetine prekyba: kažkada tai buvo bumas, o šiandien tai savaime suprantamas dalykas.