Bankų duomenimis, klientų antplūdis pastarosiomis dienomis išaugo nuo keliolikos procentų iki kelių kartų, priklausomai nuo banko dydžio.
Dažniausiai žmonės ir įmonių atstovai bankuose nori atsidaryti sąskaitas, išsiimti mokėjimo kortelę ir naudotis internetine bankininkyste, rašo delfi.lt.
„Pastebėjome, kad klientų srautas padidėjo, akivaizdžiai matyti, kad yra daugiau žmonių, kurie mūsų banke atsidarinėja naujas sąskaitas, užsisako mokėjimo korteles. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie smulkias bei vidutines įmones, kurios liko be sąskaitų. Jos pasirašinėja sutartis dėl darbo užmokesčio pervedimo, užsako korteles darbuotojams. Taip pat daugiau konsultuojame žmones telefonu“, – DELFI sakė SEB banko atstovas spaudai Arvydas Žilinskas.
Šiame banke klientų srautas išaugo 15-20 proc.
„Swedbank“ banko atstovas spaudai Saulius Abraškevičius atkreipia dėmesį į tai, kad daugiau žmonių kreipiasi į visus šalies skyrius – tiek didmiesčiuose, tiek mažesniuose miesteliuose.
„Tendencija yra gana aiški – gyventojų suaktyvėjimas jaučiamas visuose padaliniuose. Atsiranda naujų klientų, kurie nori kasdienės bankininkystės reikalus tvarkyti mūsų banke. Jiems pirmiausiai reikia sąskaitos, mokėjimo kortelės ir prieigos prie internetinės bankininkystės“, – kalbėjo jis.