Ketvirtadienį Lietuvos banko valdyba leido „Snoro“ klientams naudotis internetine bankininkyste ir bankomatuose išsiimti grynųjų, per dieną iki 500 litų.
„Sprendimas leidžia naudotis internetine bankininkyste, bet tai nėra įsipareigojimas. Tai yra atidaryti vartai, o kiek jie nori naudotis jais, čia jų reikalas („Snoro“ – aut. past.), - sakė Lietuvos banko atstovas spaudai Mindaugas Milieška.
Jis teigė pats skambinęs į „Snorą“ ir išgirdęs, kad el. bankininkystės paslauga neveikia, tačiau priežasčių, kodėl taip yra, nežino.
„Snoro“ viešųjų ryšių atstovė Virginija Žygienė teigė, kad el. bankininkystė nuo „Snoro“ paslaugų sustabdymo trečiadienį dar nebuvo atkurta, tačiau dedamos visos pastangos, kad ja naudotis klientai galėtų dar iki šiandienos vakaro.
„Kai turėjome sustabdyti visų paslaugų tiekimą, tiesiog techniškai neįmanoma jų atkurti greitai. Tikimės, kad dar šiandien klientai galės naudotis el. bankininkyste ir daryti pavedimus iki 500 litų“, - sakė V. Žygienė.