Vienintelės Baltijos šalyse šaldytuvų gamybos įmonės „Snaigė“ grupė pernai pardavė 657,5 tūkst. vienetų šaldytuvų - 15,3 proc. daugiau nei 2006-aisiais, kai jų parduota 570,2 tūkst.
„Snaigė“ pernai į gamybos atnaujinimą, modernizavimą bei naujo dizaino šaldytuvų išleidimą investavo 20,1 mln litų, o bendros įmonės investicijos siekė 22 mln litų.
Šiemet į naujų gaminių kūrimą, technologijas, naujos įrangos įsisavinimą „Snaigė“ planuoja investuoti kur kas mažiau - 4,5 mln. litų. Gamykla pradėjo įsisavinti vadinamąsias „No frost“ bei „Nulinės zonos“ technologijas, kurios bus įdiegtos 2009 metais ir kurių dėka „Snaigė“ tikisi padidinti pardavimus, rašoma „Snaigės“ obligacijų emisijos prospekte.
Jame, be kita ko, rašoma, kad šiuo metu įmonė dvejose šalyse teisiasi dėl jos galbūt nekokybiškai pagamintuose šaldytuvuose kilusių gaisrų - ieškinio Norvegijoje suma yra apie 717,3 tūkst litų, o Prancūzijoje - apie 407,4 tūkst. litų.
Neaudituotas duomenimis, „Snaigės“ grupės nuostoliai pernai buvo 9,745 mln litų (2006 metais - 10,585 mln. litų), vien iš pagrindinės veiklos patirta 2,774 mln litų nuostolių (7,972 mln. litų).
„Snaigės“ neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius ir nusidėvėjimą (EBITDA) buvo 13,93 mln. litų, arba 1,7 proc. didesnis nei užpernai.
„Snaigės“ grupės apyvarta pernai buvo 410,816 mln. litų, arba 16,8 proc. didesnė nei 2006-aisiais
Tarp didžiausių „Snaigės“, kurios akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše, akcininkų gruodžio 31 dieną buvo Estijos „Hansabank“ klientai - 47,39 proc., investicijų bendrovės „Hermis Capital“ įmonė „Survesta“ - 20,71 proc. ir „Skandinaviska Enskilda“ klientai - 10,65 proc. įstatinio kapitalo. Iš viso įmonė turėjo 969 akcininkus.