Tokią išvadą pateikia „MG Valdos“ pardavimų vadovas Mantas Umbrasas, mat įpusėjus sostinės Antakalnio rajone esančios gyvenvietės „Ąžuolų terasos“ statyboms ir užbaigus statyti namų konstrukcijas, jau parduota daugiau kaip 60 proc. verslui skirtų patalpų.
„Per tris mėnesius nuo „Ąžuolų terasų“ gyvenvietės statybos pradžios pardavėme daugiau kaip 60 proc. visų komercijai skirtų patalpų. Per tokį trumpą laikotarpį tai išties didelis skaičius. Aukštesnės klasės būstuose įsikuriantys klientai išsiskiria didesne perkamąja galia, todėl šio tipo NT itin patrauklus mažam ir vidutiniam verslui, kuris gali labai operatyviai prisitaikyti prie vietos bendruomenės poreikių“, – sako M. Umbrasas.
Pasak pardavimų vadovo, Antakalnis, Užupis, Žvėrynas – šiuo metu vieni patraukliausių rajonų tiek tarp gyventojų, tiek tarp smulkiojo verslo atstovų.
Patalpose įsikurs grožio salonai, sveikatinimo paslaugas teikiančios įmonės, IT paslaugų bendrovė, taip pat vykdomos derybos su privataus vaikų darželio operatoriais.
Formuojant vidinius kiemus komercinės patalpos bus atskirtos nuo gyvenamosios dalies siekiant išsaugoti gyventojų privatumą.
„Šiandien pirkėjas perka ne tik butą ir jo sienas, bet ir aplink esančią infrastruktūrą. Ypač svarbiais tampa patogus susisiekimas su pagrindinėmis miesto vietomis, aplink esančios žaliosios erdvės, galimybė gauti būtiniausias paslaugas nevykstant į miesto centrą ar prekybos centrus. Protingai išplanuotos gyvenamosios ir komercinės patalpos yra nauda tiek gyventojui, tiek verslui“, – tvirtina pardavimų vadovas.