Didmeninės prekybos maisto produktais ir maitinimo bendrovė „Smulkus urmas“ nusprendė pritaikyti internetinės telefonijos (IP telefonijos) sprendimus įmonės veiklos tobulinimui ir efektyvumo didinimui. Bendrovė tokiu būdu tikisi sumažinti vidinius kaštus ir pagerinti bendravimo su įmonės klientais kokybę.
„Įdiegta naujovė suteiks bendrovei dar daugiau konkurencinių pranašumų, ženkliai sumažins telefoninio ryšio kaštus, bendravimas su klientais taps patogesnis, leis stebėti ir efektyviau organizuoti su klientais bendraujančių darbuotojų darbą bei esant reikalui priimti atitinkamus valdymo sprendimus“, - sako bendrovės vykdantysis direktorius Antanas Baliukevičius.
IP telefonijos sprendimas bendrovėje apims įmonės centrinio biuro darbuotojus, tame tarpe ir padalinius, tiesiogiai susijusius su klientų aptarnavimu: Klientų aptarnavimo centrą, Skambučių centrą. Taip pat planuojama IP telefonijos sprendimus pritaikyti ir įmonės nutolusiuose padaliniuose, juos integruojant į bendrą sistemą.
Bendrovės skaičiavimais, pirminiame etape investicijų dydis į IP telefonijos sprendimą sudarys apie 24 000 litų, vėliau, plečiant ir tobulinant sistemą, investicijų gali būti ir daugiau. Ateityje, įdiegusi CRM sistemą, įmonė planuoja pilnai integruoti IP telefoniją su CRM sistema, siekdama optimaliai išnaudoti įvairių informacinių technologijų sistemų integralumo pranašumus.