• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį kelionių sezoną netyla kalbos apie „Small Planet Airlines“ vėlavimus. Pati bendrovė tikina, kad visa tai lėmė didesnis kelionių intensyvumas, o nuo kitų kompanijų jos tikrai neišsiskiria, kaip blogiukai. Tiesa, užtikrinti, kad šiemet daugiau tokių incidentų nebebus, negali.

75

Šį kelionių sezoną netyla kalbos apie „Small Planet Airlines“ vėlavimus. Pati bendrovė tikina, kad visa tai lėmė didesnis kelionių intensyvumas, o nuo kitų kompanijų jos tikrai neišsiskiria, kaip blogiukai. Tiesa, užtikrinti, kad šiemet daugiau tokių incidentų nebebus, negali.

REKLAMA

Bendrovės „Small Planet Airlines“ vadovas Kristijonas Kaikaris tikino, kad daugiau žinių apie skrydžių vėlavimus atsirado todėl, kad ir pačių skrydžių atsirado daug daugiau. Paklaustas, kodėl tuomet apie „Ryanair“ ar „Wizzair“ tiek daug negirdime, nors jie skraido dar intensyviau, dar kartą pabrėžta, kad „Small Planet Airlines“ nėra kažkuo išskirtinė savo vėlavimais.

„433 skrydžiai iš Vilniaus ir į Vilnių birželio mėnesį ir tik 9 vėlavimai daugiau nei trys valandos. Tai nėra daug. Gal klientų segmentas kitoks, jautresnis. Mes lietuviška kompanija ir gal nori užvažiuoti labiau ant kaimyno“, – kalbėjo K. Kaikaris.

REKLAMA
REKLAMA

Tinkamumo skraidyti užtikrinimo departamento vadovas Vidmantas Plėta pridėjo, kad ir su „Ryanair“ skrendant atsiranda techninių gedimų, vėlavimų ir prisiminė atvejį, kai net dūmai salone pakilo leidžiantis į Kauną.

REKLAMA

V. Kaikaris turi kelis paaiškinimus, kodėl tiek daug pastaruoju metu skundžiamasi „Small Planet Airlines“ skrydžiais.

„Aš pažiūrėčiau iš dviejų kampų, mes nereguliarių reisų kompanija skraidiname šeimas su tėvais, anūkais, seneliai, poras, mamas, tėčius. Skraidome į Graikijos salas, uostus, kurie nėra tokie dideli, negali priimti didelio srauto. Kadangi mūsų keleiviai vyksta atostogauti, arba grįžta po smagių atostogų, tai jie labiau nusivilia. Kitas dalykas, tų vėlavimų daugiau, nes daugiau skraidome ir intensyvumas didesnis. Trečias kampas, kad kompanijos, kurių verslo modelis yra mūsų nesėkmės, jei jie suintensyvina savo veiklą, mes dažniau viešojoje erdvėje pasirodome“, – teigia jis.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, ši kompanija geriau pasirenka smarkiai vėluoti, o ne atšaukti skrydžius, kaip daro kitos kompanijos. Teigiama, kad visada ieškoma sprendimų, kaip nuskraidinti klientus.

„Mes tuo metu neskaičiuojame pinigų. Žiūrime, kad klientai gautų tą paslaugą, ne visada tai galime padaryti be didelio vėlavimo, bet mes skrydžio neatšaukiame, kai tuo tarpu kitos atšaukia. Vėluoja ilgai, nes neatšaukinėjame skrydžių“, – sako jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, keleiviams nemaloni žinia gali būti ta, kad šiuo metu bendrovė neturi priemonių, kaip šimtu procentų užtikrinti, jog skrydžiai nebevėluotų.

„Mes visų pirma analizuojame kiekvieną vėlavimą, kuris trunka daugiau nei tris valandas, nustatinėjame pagrindines priežastis ir jas šaliname. Išanalizuojame labai stipriai ir stengiamės, kad tai nesikartotų, keisdami procesus ar galbūt kažką ir verslo modelyje, jei to labai reikia. Kitas dalykas, dėl ko taip būna, nes vienas gedimas sukelia grandinę. 9 techniniai gedimai nebuvo skirtinguose lėktuvuose, o viena techninė problema sukėlė 4 skrydžiuose problemą.

REKLAMA

Atsitinka, kad jau pagrindinis ir atsarginis lėktuvai išskridę, tada rinkoje ieškome išsinuomoti vienai dienai ar skrydžiui. Vasaros sezono metu sunku labai išsinuomoti, mes ieškome ir nerandame, ne vien „Small Planet“ turi iššūkių, bet ir kitos turi net daugiau jų“, – kalbėjo bendrovės vadovas.

Pasak jo, jau planuojant kitą sezoną bandoma taisyti šių metų klaidas.

„Galbūt galėtume pridėti daugiau naujų lėktuvų, bet jų nėra rinkoje, tai esamų lėktuvų valandas intensyviname. Kai lėktuvas daug skraido tai jau mažiau laiko ant žemės lieka, kada būtų galima kažką patikrinti ir sutvarkyti, atlikti prevencinius veiksmus, kurie pašalintų būsimą vėlavimą, tai jautri vieta ir mes bandome neperutilizuoti lėktuvų. Žiūrint į kitus metus svarstome, kad tam tikroms kryptimis, tam tikru laikotarpiu reikėtų skraidyti mažiau“, – teigia. K. Kaikaris.

REKLAMA

Jis taip pat patikino, kad lėktuvai nėra seni, nors viešojoje erdvėje ir pasigirsta tokių pasvarstymų.

„Vidutinis mūsų lėktuvų amžius yra 16-16,5 metų. Ir toks tikrai nesenas, jis net pakankamai jaunas, nes 12 metų laikotarpiu praeina didelį techninį patikrinimą, ir daug dalių yra pakeičiama ir atnaujinama. Tai nėra, kad jaunesnis jis tampa po tos pažiūros, bet tam tikra prasme yra. Jei reiktų 10 metų ar 13 metų rinktis, tai gal net ir 13 metų rinktumėmės“, – teigia jis.

„Antraštėse matoma, kad „Small Planet“ tiksinti bomba, bet tai toli gražu neatspindi realybės ir net žeidžia“, – prideda bendrovės vadovas.  

Bendrovės duomenimis, per pirmus šešis šių metų mėnesius, daugiau nei tris valandas, vėlavo 1,7 proc. skrydžių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų