Pasaulinis internetinės telefonijos paslaugų tiekėjas „Skype“ atsiprašė savo vartotojų už jų patirtus nepatogumus ir pažadėjo skirti nemokamų minučių.
Bendrovės „Skype“ vadovas Tonis Bates'as, kaip praneša „BFM“, kreipėsi į vartotojus ir pažadėjo išmokėti kompensaciją tiems, kurie negalėjo pasinaudoti internetinių skambučių paslauga dėl sutrikusio sistemos darbo.
Anot balso telefonijos paslaugas tiekiančios bendrovės vadovo svarbiausios „Skype“ funkcijos – skambučiai ir vaizdo skambučiai – veikia normaliu režimu. Tačiau konferencinio ryšio paslaugai atkurti gali prireikti dar keleto parų.
Gruodžio 22 d.„Skype“ pradėjo gesti, ir tą pajuto vartotojai visame pasaulyje. Oficialios programos gedimo priežastys kol kas neįvardytos.
T. Bates'as taip pat atsiprašė visų „Skype“ vartotojų, kuriuos palietė sistemos darbo sutrikimas, ir pažadėjo skirti jiems papildomų nemokamų minučių skambinimui kaip kompensaciją už patirtus nepatogumus.