• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skandinavai atvėrė verslininkei akis

Prieš keletą metų lino gaminių saloną Kaune atidariusios bendrovės „Kimono“ vadovė Asta Kavaliauskaitė sako, kad į šį verslą pastūmėjo skandinavų susižavėjimas lino gaminiais.

Prieš keletą metų lino gaminių saloną Kaune atidariusios bendrovės „Kimono“ vadovė Asta Kavaliauskaitė sako, kad į šį verslą pastūmėjo skandinavų susižavėjimas lino gaminiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

„Matėme, kaip užsakovai iš Švedijos ir Danijos reaguoja į natūralias medžiagas ir liną ir jie mus užkrėtė. Ta mūsų pradžia ir buvo nuo jų užsakymų – jų dizainas, su jų prekės ženklu mes gaminome ir paskui patys pradėjome žiūrėti jų akimis“, - Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ sakė A. Kavaliauskaitė.

REKLAMA

 

Pasak verslininkės, skandinavų ir lietuvių skonis skiriasi:

 

„Matėme, kad jiem gražios natūralios, pieno baltumo spalvos – tos, kur mes vadiname net ne spalvomis. Tada mes pajutome, kad tai yra subtilus grožis, kur reikia išsilavinimo šiek tiek, kad jį įvertintume.“

 

Verslininkės teigimu, linas – ne tik natūralus, subtilus, bet ir ilgaamžis, todėl tai buvo gera medžiaga dirbti. Pasak A. Kavaliauskaitės, parduotuvės gaminius perka ir lietuviai – dažnai tai būna dovanos kitiems.

REKLAMA
REKLAMA

 

„Jie dalį skiria dovanoms, siunčia, veža lietuviams emigrantams užsienyje, verslo partneriams, o dalį skiria savo namams dekoruoti. Manyčiau, dovanoms kitiems žmonėms skiria maždaug 60 proc. , o apie 40 proc. – savo tikslams, asmeniniam naudojimui.“

 

A. Kavaliauskaitė sako, kad švenčių metu pirkėjų netrūksta, tačiau įprastą dieną reikia kūrybingumo jiems privilioti:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

„Mūsų reklama yra per visokius renginius, kuriuos darome, propaguojame savo gaminius netiesioginiais būdais: sukviečiame žmones, darome jiems mažą paskaitėlę, susitikimus su iškilesniais žmonėmis. Mes su jais susidraugaujame – mūsų toks kelias į pirkėjo širdį.“

REKLAMA

 

A. Kavaliauskaitės nuomone, mažieji verslininkai, norėdami išlikti , turi būti labai aktyvūs ir bendradarbiaujantys:

 

„Ieškoti kažkokių sąlyčio taškų su kitais mažais verslais, daryti tą jungtį, ir tada pirkėjas galbūt ne vien tavo liną perka, o dar kitą paslaugą gauna“, - sakė A. Kavaliauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų