„Matėme, kaip užsakovai iš Švedijos ir Danijos reaguoja į natūralias medžiagas ir liną ir jie mus užkrėtė. Ta mūsų pradžia ir buvo nuo jų užsakymų – jų dizainas, su jų prekės ženklu mes gaminome ir paskui patys pradėjome žiūrėti jų akimis“, - Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ sakė A. Kavaliauskaitė.
Pasak verslininkės, skandinavų ir lietuvių skonis skiriasi:
„Matėme, kad jiem gražios natūralios, pieno baltumo spalvos – tos, kur mes vadiname net ne spalvomis. Tada mes pajutome, kad tai yra subtilus grožis, kur reikia išsilavinimo šiek tiek, kad jį įvertintume.“
Verslininkės teigimu, linas – ne tik natūralus, subtilus, bet ir ilgaamžis, todėl tai buvo gera medžiaga dirbti. Pasak A. Kavaliauskaitės, parduotuvės gaminius perka ir lietuviai – dažnai tai būna dovanos kitiems.
„Jie dalį skiria dovanoms, siunčia, veža lietuviams emigrantams užsienyje, verslo partneriams, o dalį skiria savo namams dekoruoti. Manyčiau, dovanoms kitiems žmonėms skiria maždaug 60 proc. , o apie 40 proc. – savo tikslams, asmeniniam naudojimui.“
A. Kavaliauskaitė sako, kad švenčių metu pirkėjų netrūksta, tačiau įprastą dieną reikia kūrybingumo jiems privilioti:
„Mūsų reklama yra per visokius renginius, kuriuos darome, propaguojame savo gaminius netiesioginiais būdais: sukviečiame žmones, darome jiems mažą paskaitėlę, susitikimus su iškilesniais žmonėmis. Mes su jais susidraugaujame – mūsų toks kelias į pirkėjo širdį.“
A. Kavaliauskaitės nuomone, mažieji verslininkai, norėdami išlikti , turi būti labai aktyvūs ir bendradarbiaujantys:
„Ieškoti kažkokių sąlyčio taškų su kitais mažais verslais, daryti tą jungtį, ir tada pirkėjas galbūt ne vien tavo liną perka, o dar kitą paslaugą gauna“, - sakė A. Kavaliauskaitė.