• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovas Vaidotas Šileika sako, kad elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistema, vadinamasis e. tollingas pabrangins krovinių pervežimus automobiliais, todėl turės įtakos Klaipėdos jūrų uosto krovos apimtims. 

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovas Vaidotas Šileika sako, kad elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistema, vadinamasis e. tollingas pabrangins krovinių pervežimus automobiliais, todėl turės įtakos Klaipėdos jūrų uosto krovos apimtims. 

REKLAMA

„Verčia nerimauti. Turime naujus reguliavimus transporte – bus e. tollingo sistema įvesta. Automatiškai brangs pervežimai korovininiu autotransportu. Tai, mūsų manymu, gali šiek tiek įtakoti Klaipėdos uosto apimtis. Žemės ūkio produktų, grūdų krovai turės įtakos“, – šeštadienį LRT radijui teigė V. Šileika, prognozuodamas, ko tokėtis jūrų krovos kompanijoms 2025 metais.  

Pasak jo, dalis ir lietuviškų krovinių gali pasukti ne į Klaipėdą, o į Latvijos uostus.  

„Jeigu latviai tos e. tollingo sistemos neturi ir taip neapmokestinusi kelių, tai, galima galvoti, kad dalis šiaurės Lietuvos, iš tiesų, kuo toliau tuo labiau naudosis Latvijos uostais“, – tvirtino V. Šileika. 

REKLAMA
REKLAMA

„Iš kitos pusės, yra grėsmė, kad keltų krova taip pat gali mažėti, nes kroviniai, kurie šiuo metu važiuoja iš Latvijos į Klaipėdą, taip pat galėtų galbūt būti nukreipti ar likti Latvijos uostuose“,  – pridūrė jis. 

Gruodį Seimas nusprendė, kad dėl užsitęsusių teisminių ginčų e. tollingas Lietuvoje pradės veikti 2026 metų sausio 1-ąją – pusmečiu vėliau nei buvo numatyta iki tol.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų