Spalį Lietuvos geležinkeliais keliavo 382 tūkst. keleivių, arba 4,2 proc. mažiau nei tą patį mėnesį 2012 m. Vietinio susisiekimo traukiniais spalį pervežti beveik 308 tūkst. keleivių arba 4,4 proc. mažiau nei tą patį mėnesį praėjusiais metais.
Maršrutu Naujoji Vilnia–Vilnius–Kaunas–Naujoji Vilnia spalį vyko 104 tūkst. keleivių, arba 5,3 proc. mažiau nei analogišką laikotarpį 2012-aisiais. Keleivių sumažėjo dėl vykdytų infrastruktūros remonto darbų, dalies atšauktų traukinių, pakeisto eismo tvarkaraščio.
Vykusiųjų maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius skaičius palyginamuoju laikotarpiu sumažėjo 3,3 proc., pervežti 38 tūkst. keleivių. Keleivių sumažėjo dėl kelio remonto darbų: spalio mėnesį 9 dienas traukiniai važiavo sutrumpintu maršrutu iki Šiaulių.
Maršrutu Vilnius–Ignalina–Turmantas–Vilnius keliavusiųjų skaičius išaugo 5,6 proc., pervežti 35 tūkst. keleivių. Spalį 40 proc. išaugo keliavusiųjų maršrutu Vilnius–Oro uostas–Vilnius skaičius – vežta beveik 9 tūkst. keleivių.
Džiugina toliau augantis keliaujančiųjų tarp Vilniaus ir Minsko skaičius. Spalį tarp dviejų sostinių keliavo beveik 30 tūkst. keleivių, arba 19 proc. daugiau nei per tą patį mėnesį 2012-aisiais.
Jau šių metų pabaigoje arba kitų pradžioje keleiviai galės vykti nauju maršrutu: tarp Vilniaus ir Šiaulių savaitgaliais veš modernus, 140 sėdimų vietų dyzelinis traukinys. Tokie patys du traukiniai, pagaminti Lenkijos įmonėje „PESA Bydgoszcz“, nuo šių metų gegužės sėkmingai kursuoja tarp Vilniaus ir Minsko.