• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors vestuvių sezonas, rodos, dar už kalnų, kito pavasario ir vasaros nuotakos suknelių dairosi jau dabar. Tiesa, kai kurie salonai sostinėje ir Kaune klientes pasitinka nauju 10-ies eurų konsultavimo ir matavimosi mokesčiu.  

Nors vestuvių sezonas, rodos, dar už kalnų, kito pavasario ir vasaros nuotakos suknelių dairosi jau dabar. Tiesa, kai kurie salonai sostinėje ir Kaune klientes pasitinka nauju 10-ies eurų konsultavimo ir matavimosi mokesčiu.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Uostamiestyje kalbintų salonų vadovės sako kol kas jokio mokesčio neplanuojančios, nors pasitaiko, kad besimatuojant suknelės būna ištepamos kosmetika, kartais būsimos nuotakos atvirai pasako norinčios tik nusifotografuoti garsių mados namų modelį ir vėliau paprašo tokią suknelę pasiūti savo siuvėjos.  

REKLAMA

„Tai yra mūsų kasdienybė ir mūsų darbo dalis. Tai yra natūralu, taip dirbam daugelį metų ir suprantam, kad valymas, nuolatinis valymas kartas nuo karto yra privalomas, nes ištepto rūbo tikrai nesimatuos jokia kita mergina. O ar imti už tai mokestį – sunku pasakyt, žinokit. Mano nuomone, jeigu sutartų visi salonai, imčiau ir aš, bet kadangi čia jau renkasi visi individualiai, tai manau, mes kol kas susilaikysime nuo to mokesčio“, - sako „Vestuvių mados namų“ vadovė Rasa Aleksandrovienė.

REKLAMA
REKLAMA

Neįvertintas lieka ir konsultančių darbas – šios su būsima nuotaka, o kartais tik su svajojančia apie jaunikį mergina praleidžia keletą valandų, o klientė ima ir nieko neišsirenka.

Išties kartais norint išsirinkti vestuvinę suknelę, tenka aplankyti daugybę salonų ir išsimatuoti dešimtis suknelių. Tad kaskart mokant po 10 eurų gali susidaryti apvali suma, tad ir vestuvių planuotojai šį mokestį vertina skeptiškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jie atsiranda, bet ką daugiau klientas už tai gaus, ar jis bus maloniau aptarnautas, ar jis bus geriau priimtas, jeigu tai pakels lygį aptarnavimo, tada kodėl gi ne, bet aš labai tuo drįsčiau abejoti“, - mano „Meilės legendų“ įkūrėja, vestuvių planuotoja Monika Kulpytė.

Būsimos nuotakos linkusios mokėti tik už suteiktas paslaugas ir mano, kad suknelių salonai turėtų likti kaip ir įprastos drabužių parduotuvės: pasimatuoji, patinka, perki, o jei ne – tai ne.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų