„Pastebime suaktyvėjusius sukčius ir jų siunčiamus laiškus su melagingomis nuorodomis.
Sukčiai siunčia e. laiškus, kuriuose apsimeta SEB banku ir ragina prisijungti prie savo „profilio“ ir peržiūrėti „naujus kainoraščius“, – tikrame laiške klientams nurodo bankas.
Esą sukčiai taip pat tobulėja ir seka bankų naujienas:
„Iš tiesų neseniai įsigaliojo atnaujinti SEB banko paslaugų ir operacijų kainynai bei paslaugų planai, taip pat atnaujinome ir mobiliąją programėlę.
Todėl iš pirmo žvilgsnio laiškas gali atrodyti tikras ir nesuklastotas – laiške klaidų yra nedaug, jo išdėstymas panašus į tą, kurį naudojame mes.“
Tačiau bankas žadina suklusti, nes netikro laiško siuntėjo vardas – [email protected], tačiau siuntėjo vardą galima parinkti bet kokį.
„Todėl visad atkreipkite dėmesį į siuntėjo e. pašto adresą, o šiuo atveju jis – apgavikiškas SMS ir e. laiškuose mes niekada nesiunčiame nuorodų, kuriose prašome klientų prisijungti prie interneto banko ar kitos aplinkos įvedant savo duomenis ir / ar PIN kodus“, – kutrina bankas.
Jis skvirbina, kad jei turite įtarimų dėl netikrų interneto svetainių, įtartinų nuorodų, fiktyvių e. laiškų, SMS žinučių, praneškite apie juos Nacionaliniam kibernetinio saugumo centrui ([email protected]), kreipkitės į policiją telefonu 112 arba per „Virtualų patrulį“ socialiniame tinkle „Facebook“ ar e. paštu [email protected].