„Tai yra pirmasis SEB banko ir startuolio tokio pobūdžio partnerystės projektas. Dalyvaujame jame, nes tikime jo nauda mažoms ir vidutinėms prekybos bei paslaugų įmonėms. Įmonei, kuriai svarbus kiekvienas klientas, būtina ieškoti priemonių paskatinti juos grįžti. Individualūs pasiūlymai – vienas iš sprendimų, užtikrinančių didesnį klientų lojalumą, tačiau ne visos įmonės gali investuoti į pardavimus skatinančių programų kūrimą nuo nulio. Prisijungusi prie „Dealoyal“ verslo įmonė be didesnių išlaidų gauna ne tik jau sukurtą įrankį, kurį gali panaudoti bendraudama su esamais klientais, bet ir galimybę komunikuoti su potencialiais klientais“, − komentuoja SEB banko valdybos narys, Mažmeninės tarnybos vadovas Vaidas Žagūnis.
„Dealoyal“ partneriais jau tapo „Charlie Pizza“, „La Crepe“, „Donut LAB“, „Drama Burger“, „Vagos“ knygynai, „Valentino“ ledainės, „Piestro“ kepyklėlių tinklas ir kt. Planuojama „Dealoyal“ programoje dalyvaujančių įmonių skaičių šiais metais išauginti keliais kartais. Startuolio kūrėjai aktyviai veda derybas su prekybininkais ir paslaugų teikėjais, o SEB banko verslo klientai kviečiami „Dealoyal“ išbandyti nemokamai.
Pirkėjams pasinaudoti programėlėje skelbiamais pasiūlymais yra labai paprasta − tereikia atsisiųsti programėlę į išmanųjį telefoną ir nurodyti joje keturis paskutinius turimos bet kurio banko mokėjimo kortelės numerio skaitmenis. „Dealoyal“ partnerių pasiūlymai bus taikomi tiems, kas atsiskaitinės už prekes ir paslaugas programėlėje užregistruota kortele. Turintys daugiau negu vieną kortelę, galės užregistruoti jas visas.
„Programėlės naudotojams pasiūlymai bus rodomi priklausomai nuo laiko ir vietos, kurioje jie yra, taip pat apsipirkimo istorijos. Pasiūlymai vartotojams nuolat keisis. Esame pirmieji Lietuvos rinkai pasiūlę sprendimą, kuris yra paremtas individualių pasiūlymų idėja ir netiesioginio verslo įmonių bendradarbiavimo principu. Kuo daugiau įmonių ir pirkėjų naudojasi šia priemone, tuo daugiau naudos gauna visi. Pasinaudojęs „Dealoyal“ programėlės pasiūlymu, vartotojas gaus premiją, kuri į jo sąskaitą per kelias sekundes grįš kaip virtualūs „Dealoyal“ D-eurai, kurių kursas su tikraisiais eurais yra 1:1. Juos bus galima išleisti apsiperkant kitą kartą „Dealoyal“ partnerių tinkle“, − programėlės veikimo principą aiškina UAB „Dealoyal“ vadovas Paulius Valatkevičius.
Sprendimo kūrėjai sako, kad virtualus formatas pakeis populiarumą prarandančias plastikines įvairų prekės ženklų dalijamas lojalių klientų korteles. „Tie laikai, kai turėti daug įvairių prekės ženklų kortelių buvo savotiškas statuso simbolis, praėjo negrįžtamai. Šiandien vartotojai nori paprasto ir patogaus apsipirkimo sprendimo bei individualių pasiūlymų. „Dealoyal“ būtent toks ir yra“, − apibendrina P. Valatkevičius.
Prie „Dealoyal“ sprendimo plėtros yra prisidėjęs ir Ilja Laursas, kurio rizikos kapitalo fondas „Nextury Ventures“ yra investavęs į šį lietuvių startuolį.