„Ižmaš“ generalinis direktorius Maksimas Kuziukinas teigia, kad jo kompanija ketina prekės ženklą konsoliduoti. Jo teisės šiuo metu priklauso žymiojo ginklų kūrėjo Michailo Kalašnikovo šeimai, praneša „RIA Novosti“.
„Ižmaš“ šiuo metu derasi su M. Kalašnikovu dėl profesionalių prekės ženklo valdymo paslaugų. Šiam tikslui būtina užtikrinti, kad prekės ženklui išskirtinai atstovautų tik „Ižmaš“, kuri turėtų galimybę nustatyti jo naudojimo politiką“, – teigė jis. Pasak M. Kuziukino, neprofesionalus legendinio vardo naudojimas daro žalą pasaulyje žinomam prekės ženklui.
Dėl išskirtinio „Kalašnikov“ prekės ženklo pirkimo žadama susitarti vasaros pabaigoje. Kai sutartis bus pasirašyta, „Ižmaš“ planuoja gaminti įvairius „Kalašnikov“ prekės ženklo produktus – nuo drabužių iki suvenyrų.
Prekės ženklų specialistai mano, kad potenciali „Kalašnikov“ prekės ženklo kaina gali prilygti tokiems pasaulyje žinomiems prekės ženklams, kaip, pavyzdžiui, „Apple“.
„Reali prekės ženklo vertė yra 10 mlrd. dolerių ribose ir potencialiai gali augti iki 100–150 mlrd. dolerių. Palyginimui, mobiliųjų telefonų prekės ženklas „Beeline“ vertas maždaug 5 mlrd. dolerių“, – teigė „BrandLab“ vadovaujantis partneris Aleksandras Jeromenko.
Kalašnikovų šeima jau ilgą laiką licencijavo įvairių produktų, pavadintų šiuo vardu, gamybą. Pavyzdžiui, „Glazovsky“ gėrimų gamykla „Kalašnikov“ degtinę gamina nuo 1995 metų.
Vokiečių kompanija MMI turi teises gaminti „Kalašnikov“ prekės ženklo laikrodžius, skėčius ir kitus dalykus.