Elektroninės parduotuvės Pigu.lt rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė tikina, kad tokia kainodara, kada atėjus šaltukui ir padidėjus paklausai keliama kaina, gali būti taikoma tik išskirtinėms prekėms arba atsiradus jų trūkumui.
„Pernai metais stebėjome, kaip staiga pasnigus išaugo sniego kastuvų poreikis. Tad tie, kurie turėjo likučių, galėjo žaisti su kaina. Tačiau bendrai tokių prekių, kurios jautriai reaguoja į šaltuko nebuvimą nėra labai daug“, - pasakoja G. Vilkė.
Pardavėjus gelbsti Kalėdos
„IKI“ prekybos tinklo atstovė Berta Čaikauskaitė teigia, kad kol kas žiemos prekės jų parduotuvėse yra ribotos. Prekybos tinklas dar nepardavinėjama rogučių, čiuožynių ar sniego kastuvų, nes oro sąlygos nėra palankios, o prekės dar nėra aktualios.
„Savo pirkėjams siūlome automobilių langų skystį, ledo gramdiklius, tačiau šių prekių pardavimai lyginant su praėjusiais metais nėra išaugę. Laukiame šaltesnių orų, tuomet pirkėjams pasiūlysime platų žiemos prekių asortimentą“, - sako B. Čaikauskaitė.
Tuo tarpu prekybos tinklas „Maxima“ jau kuris laikas prekiauja rogutėmis ir kitomis žiemos prekėmis, tačiau pardavimais pasidžiaugti negali. Komunikacijos vadovė Renata Saulytė teigia, kad šiemet žiemos prekių paklausa sumenko nuo kelių iki keliolikos procentų priklausomai nuo prekių grupės, o tam įtakos turėjo kaip niekad šilta žiema.
„Mažiausias kiekinių pardavimų mažėjimas fiksuojamas kalbant apie rogutes, nes pastarosios perkamos žiūrint į ateities perspektyvą. Šiuo metu rogučių parduota apie 700 vienetų, tad galima daryti prielaidą, kad nemažai klientų jas perka kaip dovaną, stengiasi pasinaudoti specialiais kaininiais pasiūlymais ir žiemos pramogoms pasiruošti iš anksto“, - pasakoja R. Saulytė.
UAB „Pigu“ atstovė taip pat mano, kad žiemos prekybą gelbsti tai, kad tam tikros prekės, kaip slidės ar rogutės gali būti puiki dovana Kalėdoms.
„Kadangi šventės jau čia pat, tai matome, kad šias prekes žmonės renkasi kaip kalėdines dovanas vaikams. Kitos žiemos prekės, tokios kaip slidinėjimo kostiumai, termo rūbai dar savo sezono nepradėjo. Jų pardavimai išauga sausio mėnesį, kuris yra siejamas su kalnų slidinėjimo sezonu“, - dėsto Giedrė Vilkė.