Tarnybos teigimu, per šešis mėnesius iš visų išspręstų ginčų daugiausia buvo susiję su mobiliojo ryšio operatoriais.
„Šį pusmetį daugiausia vartotojų skundų sulaukėme dėl „Bitė Lietuvos“ pakeistų sutarčių sąlygų ir dėl „Tele2“ sutarties nutraukimo mokesčių“, – pranešime teigė RRT Teisės ir vartotojų teisių apsaugos grupės vadovė Aridana Jurčiukonienė.
Anot jos, iš pašto rinkos – didžioji dalis nagrinėtų atvejų buvo dėl Lietuvos pašto ir dingusių siuntų, bei dėl siuntų pristatymo bendrovės „DPD Lietuva“ ir žalos atlyginimo dėl sugadintų siuntų.
78 proc. ginčų baigėsi taikiai, likę – išspręsti tenkinant arba iš dalies tenkinant vartotojų prašymus, pastarųjų daugiau ginčų sudarė „Tele2“ sutarties nutraukimo mokesčiai.
Per 2023 metus RRT išnagrinėjo 380 vartotojų skundų dėl elektroninių ryšių paslaugų, pusę jų patenkinus, klientams grąžinta 11 tūkst. eurų.