Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Smulkūs prekybininkai turėtų ieškoti savo nišos. Ieškoti savo pirkėjo. Prekiauti tam tikromis prekėmis ( pvz. duonos, mėsos, pieno, atsigabentų iš konkrečių šalių pramoninėm prekėm ). Dabar gi šie smulkieji vyksta į didžiųjų prekybos centrų bazes ir tikisi taip nurungti "Maximos" sistemą. Ar ne per dideli užmojai?Tokiu būdu amatininkai verslininkų neįveiks.
Visam pasauly prekybos centrais vadinamos dengtos dirbtinės gatvės, nuomojančios patalpas parduotuvėms ir besirūpinančios lankytojų pritraukimu. Kitaip sakant šiltnamiai smulkiajam verslui. Gaila, bet Lietuvoje kai jais vadinamos maisto parduotuvės, prekybos centrai virto baubais.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų