Š.m. rugsėjo 18 d. Vilniuje vyks rinkodaros konferencija „E. virusas 2008“, kurioje specialistai iš Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos ir Jungtinės Karalystės aptars naujausias rinkodaros, prekės ženklų valdymo, ryšių su visuomene tendencijas. Tai jau antrus metus Vilniuje rengiama tarptautinė konferencija.
Konferencijos metu rinkodaros ir komunikacijos specialistai pristatys prekės ženklų („brand‘ų“) tendencijas ir sėkmės istorijas, tarp jų „žaliąją“ ženklų liniją, ryšių su visuomene srities naujoves, virtualių bendruomenių ir apskritai interneto teikiamas rinkodaros galimybes.
„Šiais metais konferencijos „E. virusas“ temų spektrą išplėtėme ir į programą įtraukėme prekės ženklų valdymo klausimus, kurie glaudžiai siejasi su rinkodaros ir komunikacijos strategijomis. Konferencijoje taip pat apžvelgsime naujienas ryšių su visuomene srityje, o interneto rinkodara bus viena svarbiausių renginio temų. Šįkart kalbėsime apie populiarėjančius socialinių ryšių portalus, virtualias bendruomenes ir kaip juos galima pasitelkti rinkodaros tikslais“, – sako renginio organizatoriaus Vilniaus konferencijų centro direktorius Giedrius Čiupaila.
Konferencijoje „E. virusas 2008“ bus pristatytas vertingiausių pasaulinių prekės ženklų šimtukas, kurį kasmet sudaro rinkos tyrimų kompanija „Millward Brown Optimor“ ir skelbia verslo dienraštis „Financial Times“. Prekės ženklų reitingą ir pasaulines tendencijas apžvelgs „Millward Brown SMG/KRC“ klientų aptarnavimo direktorius Pawel Ciacek iš Lenkijos.
Prekės ženklų sėkmės istorijas Lietuvoje pristatys prekybos tinklo IKI (apie ekologinę prekės ženklų kryptį), TEO LT (apie prekės ženklo keitimą) ir „Kraft Foods“ (apie subalansuotos plėtros įtaką prekės ženklams) atstovai. Tai konkretūs praktiniai pavyzdžiai, kurių patirtis pravers ir kitų organizacijų specialistams.
„Karščiausias“ rinkodaros strategijos, interneto rinkodaros tendencijas apžvelgs konsultacijų firmos „Achieving the Difference“ vadovaujantysis partneris Clive Lewis iš Jungtinės Karalystės.
Pasaulinės ryšių su visuomene kompanijos „LEWIS Global PR“ partnerė Jutta Schausten iš Vokietijos aptars komunikaciją naujosios kartos interneto („Web 2.0“) eroje – kaip žiniasklaidos priemonės prisitaiko prie pasikeitusių komunikavimo būdų, kaip šiomis sąlygomis organizacijoms efektyviai komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.
Socialinių ryšių portalų suteikiamas rinkodaros galimybes pristatys tinklalapio „Frype.lt“ atstovas Vytautas Kleiza, o kaip telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ išnaudojo interneto erdvę, virtualius pasaulius ir el. bendruomenes savo rinkodarai papasakos „Omnitel“ reklamos skyriaus vadovė Greta Urmanaitė.
Konferencijos pabaigoje bus surengta diskusija apie šiuolaikinių vartotojų grupių, jų poreikių fragmentiškumą ir ką šioje situacijoje daryti rinkodaros, komunikacijos specialistams.
Išsamesnė informacija apie rinkodaros konferenciją „E. virusas 2008“ – Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.