Didžiosios Britanijos žurnalas apie rinkodarą „Marketing Week“ atliko kasmetinį tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti patraukliausias rinkodaros specialistų darbo vietas. Anksčiau trejus metus iš eilės apklausoje triumfavo Richardo Bransono vadovaujama „Virgin“ imperija, tačiau šiemet ją iš sosto išspyrė „Google“.
Tai – viena pelningiausių pasaulio įmonių šiuo metu. Be to „Google“ sukūrė visiškai naują rinkodaros kanalą – paieškos sistemų rinkodarą. Įmonė nuolatos kuria naujus IT produktus, kuriais naudojasi milijonai žmonių visame pasaulyje. Tokie buvo pagrindiniai argumentai, padėję „Google“ laimėti svajonių darbdavio titulą tarp rinkodaros specialistų.
Tačiau „Marketing Week“ teigimu, nors „Google“ įtaka pasauliui ir yra milžiniška, noras dirbti bendrovėje yra daugiausiai kryptingai kuriamo jos įvaizdžio pasekmė, mat įmonė į rinkodarą investuoja palyginti nedaug, o ir ji dažniausiai apsiriboja internetu. Todėl rinkodaros specialistams ten paprasčiausiai gali pritrūkti erdvės.
„Google“ šiuose rinkimuose surinko 48 balsus, jai ant kulnų lipo „Apple“ su 43 balsais. Trečioje vietoje atsidūrė ekologiškus „Smoothie“ gėrimus gaminanti „Innocent Drinks“ su 34 balsais ir galiausiai ketvirtoje – „Virgin“, surinkusi 25 balsus.