Daugiau nei pusė pieno produktų yra gaunami iš Lietuvos ūkių. Pasak „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovės Eglės Krasauskienės, pernai atlikta prekybos tinklo pirkėjų apklausa atskleidė, jog net 93 proc. pirkėjų į savo kasdienį pirkinių krepšelį įtraukia pieno produktus. Siekdama atliepti pirkėjų poreikius, „Rimi“ stengiasi užtikrinti, kad šios kategorijos prekes tinklo parduotuvėse jie visuomet galėtų įsigyti už geriausią kainą.
Prieš Velykas atlikto tyrimo duomenimis – pieno produktų krepšelis pigiausias „Rimi”
Balandžio mėnesį tyrimų bendrovė „SeeNext“ aplankė Vilniaus ir Kauno penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse. Pasirinktą 24 pigiausių kasdienių produktų krepšelį sudarė pienas ir jo gaminiai, mėsa, grūdinės kilmės produktai, būtiniausia bakalėja, vaisiai, daržovės ir gaivinantys gėrimai.
Tyrimas atskleidė, kad „Rimi” parduotuvėse jau antrą mėnesį iš eilės pieno produktų krepšelio kaina – konkurencingiausia. Vidutinė pieno gaminių krepšelio suma parduotuvėje siekė 7,78 Eur. Tyrimo metu buvo užfiksuota, kad kitų prekybos tinklų atitinkamų pieno produktų krepšelis yra brangesnis nuo 2 iki 10 proc.
Aukšti standartai, žema kaina
„Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pastebi, kad pirkėjai ieško ne tik pigių, bet ir kokybiškų produktų.
„Nuolat vertiname ir stengiamės užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį, Reguliariai peržiūrime asortimentą, bendradarbiaujame su tiekėjais, taikome aukštus standartus prekių kokybei, deramės dėl geresnių tiekimo kainų“, – teigia E. Krasauskienė.
Anot jos, taip pat didėja susidomėjimas privačios etiketės produktais, kurių kaina yra patrauklesnė, o kokybė nenusileidžia žinomiems prekių ženklams. „Atsižvelgdami į pirkėjų lūkesčius, siūlome privačios linijos „Rimi Smart“ produkciją – kokybiškus ir žymiai pigesnius produktus. Stengiamės padėti pirkėjams sumaniai apsirūpinti ne tik pieno gaminiais, bet ir kitomis būtiniausiomis maisto prekėmis, tokiomis kaip mėsa ar kruopos. „Rimi Smart“ asortimente galima rasti įvairiausių produktų. Be to, net 7 iš 9 „Rimi Smart“ pieno produktų yra lietuviški.“
Pirmenybė vietinei produkcijai
Prekybos tinklo atstovė pastebi, kad pirkėjų pasirinkimai vis aiškiau atspindi jų įpročius, ypač kalbant apie lietuviškus pieno produktus. Tyrimai rodo, jog 78 proc. vartotojų prioritetą teikia vietinės kilmės gaminiams.
„Lietuviški produktai vertinami dėl aukštos kokybės ir autentiško skonio, todėl mes taip pat skiriame jiems ypatingą dėmesį. Šiuo metu daugiau nei pusė mūsų pieno asortimento sudaro vietinių gamintojų produkcija. Remiame šalies ūkininkus bei prisidedamei prie pieno sektoriaus tvarumo. Be to, pastebime, kad pirkėjai tampa vis sąmoningesni – jie skaito etiketes, renkasi sveikatai palankesnius ir aukštesnės kokybės produktus“, – sako E. Krasauskienė.
Ji taip pat pabrėžia, kad planuojant pirkinius galima sutaupyti – tai padeda padaryti atsakingas apsipirkimas ir „Mano Rimi“ lojalumo programa, kuri siūlo asmenines nuolaidas, papildomas akcijas bei kaupimo sistemą nuo išleistos sumos.
*Slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų bendrovės „SeeNext“ atliktas tyrimas atskleidė, kad balandžio mėn. pigiausių pieno produktų galima įsigyti būtent prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvėse.
Straipsnį parengė: „Rimi“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!