LB pranešė, kad įmonė šį pažeidimą jau pašalino.
Centrinio banko teigimu, „Revolut Payments“ taip pat nagrinėjo ne visus vartotojų skundus, kaip nurodyta teisės aktuose, teikė neišsamius, neargumentuotus atsakymus, ne visada laikėsi terminų. Už tai skirtas įspėjimas.
Įmonė taip pat trumpą laiką nevykdė didelių pozicijų normatyvo aukščiausiu konsolidavimo lygiu. Anot LB, tai neturėjo esminių padarinių banko veiklai, be to, jis pažeidimą operatyviai pašalino, todėl centrinis bankas pritaikė švelniausią poveikio priemonę – viešai paskelbė apie šį pažeidimą.
„Revolut“ bankas taip pat pabrėžė, kad visos Lietuvos banko pastabos ištaisytos, ir žada gerinti klientų aptarnavimą. Jo teigimu, finansinę ataskaitą pavėluota pateikti dėl techninių priežasčių, susijusių su vidiniais procesais. Šios priežastys, anot pranešimo, pašalintos.
„Mūsų progresas tobulinant klientų aptarnavimą jau dabar rodo, kad esame teisingame kelyje: vidutinį pagalbos laukimo laiką sumažinome iki mažiau nei dviejų minučių, per praėjusius metus gavome mažiau nusiskundimų nei užpernai, nors klientų skaičius išaugo keliais milijonais“, – teigia „Revolut“.
Pertvarkęs ir konsolidavęs grupės įmones „Revolut“ bankas šiemet tapo trečiuoju pagal turtą banku Lietuvoje – jo rinkos dalis padidėjo iki 16,4 procento. Banko turtas birželio pabaigoje vertintas 8,2 mlrd. eurų.
„Revolut Bank“ banko licenciją Europos Centrinis Bankas suteikė pernai gruodį.
Bankas yra pasaulinė finansų platformos „Revolut“, kuri skelbia turinti 18 mln. klientų visame pasaulyje, dalis.