• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valgančiųjų rotacijos užtikrinimas tikrai nėra lengva užduotis. Ką daryti, jei grupė žmonių prie staliuko labai lėtai sriūbčioja kavą, o jums jau reikia pasodinti ilgokai laukiančią kompaniją? Kaip pirmąją kompaniją pajudinti, tačiau jų neskubinti ir nesupykdyti?

16

Valgančiųjų rotacijos užtikrinimas tikrai nėra lengva užduotis. Ką daryti, jei grupė žmonių prie staliuko labai lėtai sriūbčioja kavą, o jums jau reikia pasodinti ilgokai laukiančią kompaniją? Kaip pirmąją kompaniją pajudinti, tačiau jų neskubinti ir nesupykdyti?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Restoranų darbuotojas sutiko papasakoti, kaip sprendžiami tokie klausimai ir užtikrinamas labai sklandus restoranų darbas, rašo independent.co.uk.

REKLAMA

Gabe’as Garza’as, įvairių Čikagos restoranų bendrasavininkis, papasakojo, kad restoranai apskaičiuoja, kaip ilgai jūs sėdėsite prie staliuko. Pavyzdžiui, staliukas, prie kurio sėdi keturi asmenys,  bus užimtas apytiksliai 15 minučių ilgiau, nei dviejų asmenų staliukas tuo atveju, kai kiekvienas asmuo prie staliuko užsisako tiek pat maisto ir gėrimų. Ir restoranai tai fiksuoja. Taip pat restoranai ir jų darbuotojai žino, kiek laiko jiems reikės iš naujo padengti staliukus naujiems klientams.

REKLAMA
REKLAMA

Viena gudrybė, naudojama paskubinti žmones, valgančius prie geriausių staliuku, yra kuo greičiau jiems patiekti maistą. Tuomet klientas mato, kad juo pasirūpinta kuo geriausiai – jis sėdi prie gero ar norimo staliuko, jam labai greitai patiekiamas maistas. Atrodo, kad visi laimi šioje situacijoje.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kai kurie restoranų lankytojai turi savo strategiją – jie nesiskubina valgyti ir mėgaujasi buvimu restorane. Kai kuriais atvejais jie gali išlošti – restorano darbuotojai pasiklausia, ar klientai sutiktų už papildomą gėrimą ar desertą persikelti prie baro.

REKLAMA

Svarbiausia, kad viskas būtų daroma taip, kad klientas to nepastebėtų.

“Mes labai stengiamės kontroliuoti situaciją restorane taip subtiliai, kad klientai nieko neįtartų”, - pasakoja Garzas.

Restoranai pastebėjo, kad klientai rečiau užtrunka prie stalo, jei jie nesėdi taip, kad juos apimtų tingulys. Tai leido išpopuliarėti kėdėms be atlošų ir dideliems stalams, prie kurių gali prisėsti daug žmonių.

REKLAMA

Beje, restoranas savo lankytoją vertina ir pagal pirmą užsakytą alkoholinį gėrimą: jei užsakote vyną, greičiausiai užtruksite ilgiau nei užsakydami kokteilius ir vyną po to.

Dar vienas būdas sutrumpinti kliento restorane praleidžiamą laiką – nepateikti iš karto desertų meniu, o palaukti, kol jo paprašys. Taip klientas tarsi turi galimybę užsisakyti, ką nori, tačiau išduoda, kaip ilgai ketina būti.

Tokių triukų įvardijimas tarsi rodo, jog restoranai daugiau nė kiek nesirūpina tuo, jog atėję klientai galėtų ramiai ir nevaržomai pasimėgauti šia akimirka ir maistu. Tačiau jei tai jums labai svarbu, siūloma rinktis vieną iš dviejų variantų – arba ilgiau palaukti eilėje, arba atvykti vėlesniu laiku, kai būna sumažėjęs vietos užimtumas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų