• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ekonominis neapibrėžtumas, besitęsiantis karas Ukrainoje ir rinkimų metų lūkesčiai daro įtaką visuomenės požiūriui į privataus ir viešojo sektoriaus organizacijas, rodo devintą kartą atliktas Lietuvos reputacijos indekso tyrimas.

Ekonominis neapibrėžtumas, besitęsiantis karas Ukrainoje ir rinkimų metų lūkesčiai daro įtaką visuomenės požiūriui į privataus ir viešojo sektoriaus organizacijas, rodo devintą kartą atliktas Lietuvos reputacijos indekso tyrimas.

REKLAMA

Kaip nurodoma trečiadienį išplatintame pranešime, aukščiausius Lietuvos reputacijos indekso tyrimo įvertinimus šiais metais pelnė ilgametė indekso lyderė „Thermo Fisher Scientific Baltics“, antrą vietą užėmė „Tesonet“, o į trečią pateko naujas tyrimo dalyvis – bendrovė „Surfshark“. 

Kaip skelbiama išplatintame pranešime, už geriausią metų reputaciją viešajame sektoriuje šiais metais įvertinta užsienio investicijų plėtros agentūra „Investuok Lietuvoje“, visuomenės kategorijoje – vaistinių tinklas „Camelia“, nuomonės formuotojų kategorijoje – medicinos ir mokslo įrangą gaminanti įmonė „Thermo Fisher Scientific“, o už didžiausią teigiamą reputacijos šuolį – „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).

Duomenų analizės kompanijos „Repsense“ apdovanojimas „Metų online reputacija“ privačiame sektoriuje atiteko bendrovei „Hostinger“, „Metų online reputacija“ viešajame sektoriuje – „Invega“. „Metų taikliausios online komunikacijos“ titulas skirtas prekybos tinklui „Lidl“.

REKLAMA
REKLAMA

Iš viso į Lietuvos reputacijos indekso tyrimą 2024 metais buvo įtrauktos 56 verslo įmonės iš 10 sektorių ir 14 politiką formuojančių investavimo ir priežiūros institucijų.

REKLAMA

Atliekant reputacijos tyrimą buvo apklausta 1910 respondentų, suskirstytų į tris grupes: 1 253 plačiosios visuomenės atstovas, 331 nuomonės lyderiai (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai ir t. t.) ir 326 sprendimų priėmėjai (didžiausių Lietuvos įmonių vadovų, verslo organizacijų arba asociacijų vadovų, politikų, žiniasklaidos savininkų, ambasadorių ir t. t.).

Tyrime analizuojamas respondentų požiūris į įmonę, instituciją, įstaigą – ar ji suvokiama, kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra mėgstama, ar ja pasitikima. Taip pat tiriami 8 svarbiausi reputacijai įtaką darantys atributai: produktų ir paslaugų kaina bei kokybė, rūpestis darbuotojais, verslo sąžiningumas, vadovų elgsena ir verslo valdymas, pasiekimai ir augimas, socialinė atsakomybė, inovatyvumas ir pagalba Ukrainai.

Reputacijos indekso tyrimą atlieka konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų bendrovė „Civitta“, kartu su komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija LiMA, savanoriška, nepriklausoma didžiausių ir aktyviausių Lietuvos ekonomikos investuotojų verslo asociacija Investuotojų forumu, Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“ ir duomenų analizės kompanija „Repsense“.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų