• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keturios dienos – tiek trunka surinkti visą informaciją apie konkrečiam asmeniui tinkamus mobiliojo ryšio operatorių pasiūlymus.

REKLAMA
REKLAMA

Akcijų ir išpardavimų karuselė, siūloma mobiliųjų operatorių, gali susukti galvą. Ypač tam, kuris technologijomis nesidomi, o skambinti nori kuo pigiau. Ar sugeba operatoriai prisitaikyti prie konkretaus kliento poreikių, ar lanksčiai bendrauja, kokius įkainius siūlo ir apie visus kitus klientams aktualius dalykus domėjosi „Ekonomika.lt“. Apie eksperimentą su „Bite“ skaitykite čia.

REKLAMA

Apie eksperimentą su „Tele2“ skaitykite čia.

Stebuklų laukas

Tegul nesuklaidina jūsų šis pavadinimas. Kaip ištikima „Omnitel“ klientė siūlau jums įžvelgti čia šiek tiek ironijos. Buvau šventai įsitikinusi, kad suvilioti mane kitų mobiliųjų operatorių teikiamomis paslaugomis – neįmanoma misija. Tačiau paaiškėjo, kad „Omnitel“ klientais labiausiai linkę rūpintis konkurentai.

REKLAMA
REKLAMA

Nors beveik visiems mobiliojo ryšio operatoriams užklausas jų interneto svetainėse išsiunčiau vienu metu, ilgiausiai atsakymo teko laukti iš „Omnitel“. Nedidelė lyg ir bėda, nes buvau informuota elektroniniu paštu, kad su manimi bus susisiekta per 48 valandas. Suskaičiavusi paskutines minutes, pati skambinu į „Omnitel“ klientų aptarnavimo skyrių: „Kur mano žadėtos konsultacijos?“ Vadybininkės Linos esu informuojama, kad į mano užklausą bus atsakyta per penkias dienas. Kai paaiškinu, kad konkurentai man visą reikiamą informaciją suteikė ir skambinu, galima sakyti iš kvailo lojalumo, pagaliau gaunu vadybininkės elektroninio pašto adresą, o vakarop ir pasiūlymus... Tiksliau, visų turimų akcijų verslo ir privatiems klientams akcijas. Iš viso – penki prisegti dokumentai. Lengvai šokiruota lakoniško bendravimo stiliaus, klausiu, ar čia ta pati informacija, kuri skelbiama internete? Juk norėjau individualios konsultacijos, labiausiai atitinkančios mano poreikius. Vėl trumpas atsakymas: „Taip, tai yra viešai skelbiami pasiūlymai, nes su jūsų norimais telefono aparatais tai yra geriausia ką turime“. Ir nė vienos rekomendacijos, nė mažučio patarimo... Nors kruopelės džiaugsmo, kad tuos dvejus metus praleidau su „Omnitel“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sukaupusi kantrybę, pripyškinu itin konkrečių klausimų apie porą telefonų modelių ir paslaugų kainas juos pasirinkus. Ir (dabar jau žinau, kad naiviai) tikiuosi profesionalaus išsamaus atsakymo. Gaunu trumpą beveik koduotą žinutę su informacija. Absoliučiai neaiškia ir nepilna. Jei keturias dienas nebūčiau analizavusi mobiliojo ryšio operatorių siūlomų paslaugų, beveik būčiau tikra, kad gerb. Lina iš „Omnitel“ man atsiuntė koduotą prašymą ją išgelbėti.

REKLAMA

Nors esu auksinės kantrybės žmogus, sugebu jau parašyti tik vieną klausimą: ar man, kaip „Omnitel“ klientui nėra taikoma kokių nuolaidų. Bet tiesą pasakius, po tokio grįžtamojo ryšio, rankos nusvyra lyginant „Omnitel“ klientų aptarnavimą su konkurentais. Jau ir to atsakymo net nebelaukiu.

REKLAMA

„Omnitel“ tektų rekomenduoti labai savarankiškoms asmenybėms, nemėgstančioms ilgų plepalų ir ieškančioms konkretumo. Bendrame kontekste „Omnitel“ paslaugų bei telefonų įkainiai atrodo labai patraukliai: pasiūlyta pradinė įmoka 1 litas, o per mėnesį paslaugos kainuotų 69 litus. Pagirtina ir tai, kad nėra siūloma krūva papildomų paslaugų, tad tai daug aiškiau leidžia klientui suvokti kiek, už ką ir kada jis moka. Vis dėlto, konsultacijų norėtųsi gerokai kokybiškesnių, mat ne kiekvienas toks išmanus, kaip išmanusis telefonas.

Evelina Povilaitytė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų